Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

7 lat CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci, Przyjaciele,

jesteśmy z Wami już od 7 lat. Dziękujemy za współprace, zaangażowanie oraz realizację postawionych celów. Za nami projekty duże i małe, te bardziej przyjazne oraz bardzo wymagające. Jesteśmy silniejsi, mądrzejsi i mamy więcej wiedzy. Nadal jednak cenimy sobie nasze wartości a trening i doradztwo jest nasza pasją.
Prawdziwe szkolenia, Prawdziwi ludzie.

Zespół CCTRAINING Szkolenia i Doradztwo


Eksperci rynku customer service, call center. Ponad 16 - letnie doświadczenie w branży call center.


Firma CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo wpisana jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.


Grupa CCTRAINING
 jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży customer service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji  procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.

< Wróć do Home