Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Grupa CCTRAINING jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży customer service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.