Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Assessment Center/ Develoment Center

Specjalizujemy się w masowych procesach Assessment Center w szczególności dla struktur obsługi klienta, sprzedaży, call center.
Zachęcamy również do udziału w kameralnych, precyzyjnych, szytych na miarę procesach diagnozy kompetencji dla pracowników działów Sprzedaży i Obsługi Bussiness to Business, Trenerów, Coachów. Wszystkie nasze projekty są autorskie, projektowane przez specjalistów Call Center Training. Pracujemy na bussiness casach naszych klientów dostosowując przebieg procesu do aktualnej sytuacji rynkowej organizacji oraz do zmian w otoczeniu gospodarczym.

Zachęcamy do udziału w projektach - napisz d nas – info@cctraining.pl

< Wróć do Home