Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Jak skutecznie zdobywać klientów przez telefon?

Kontakt mailowy z klientem cieszy się dużą popularnością. Zapewnia wygodę klientowi, bo może on zadać pytanie firmie o każdej porze dnia i nocy. Nie da się jednak ukryć, że sprzedaż telefoniczna pozwala na nawiązanie relacji o dużo bardziej indywidualnym charakterze.

Zobacz więcej

Szkolenia z negocjacji - jak mogą pomóc w biznesie

Umiejętności negocjacyjne przydają się w życiu codziennym, zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Jako istoty relacyjne komunikujemy się nawzajem w różnych sprawach, począwszy od tych błahych, a skończywszy na najważniejszych i strategicznych. Specyficznym rodzajem relacji są te biznesowe, czyli zawierane na polu zawodowym, prowadząc działalność gospodarczą. Na przestrzeni lat zauważono jak istotna jest dla powodzenia biznesu, umiejętność negocjowania z klientami i kontrahentami. To z kolei zaowocowało potrzebą doszkalania się z tego zakresu, a co za tym idzie organizacją tego rodzaju szkoleń z negocjacji.

Zobacz więcej

Partnerstwo dla edukacji rynku Customer Service i Contact Center

Ruszyła pierwsza edycja Studium Managera Call Center! Wkrótce pierwsze spotkanie Trenerów w ramach Akademii Jakości Contact Center- grudzień 2018! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J. zawarły porozumienie mające na celu zbudowanie spójnego programu edukacyjnego, a w efekcie wypełnienie luki edukacyjnej i kompleksowy rozwój kadr contact center. Dodatkowym bonusem w ramach oferty programowej ma być możliwość swobodnej wymiany know how w formie ciekawych nieformalnych spotkań w siedzibie SMB przy Czerskiej oraz spotkania tam decydentów z najważniejszych polskich firm, kształtujących rzeczywistość contact center na polskim i międzynarodowym rynku.

Zobacz więcej

Klient, konsument przewidywalnie nieracjonalny

Zapraszamy do udziału w szkoleniu  z tematu  ‘Ekonomia behawioralna w sprzedaży, konsument przewidywalnie nieracjonalny’.  Wiedza wciągająca, inspirująca i bardzo użyteczna - nagroda Nobla dla Daniela Kahnemanna „za wprowadzenie wiedzy psychologicznej do teorii ekonomii, szczególnie w zakresie postrzegania i podejmowania decyzji“.

Zobacz więcej

Kongres Zarządzanie Reklamacjami i obsługa trudnego Klienta

Już niebawem, 30-31 stycznia w Hotelu Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa) odbędą się warsztaty pt. „Zarządzanie Reklamacjami” organizowane przez Pulsu Biznesu. Nasz Ekspert - Katarzyna Krupińska - Obel - przedstawi najnowsze trendy w obsłudze reklamacji. Zapraszamy!!

Zobacz więcej

My Start Up #1

W środę 20.07 w Google Campus Warsaw wystartował nasz cykl My Start Up! Cykl otworzyło spotkanie prowadzone przez mecenas Natalię Burchardt oraz mecenas Małgorzatę Sajkiewicz - kancelaria Wierzbowski Eversheds.

Zobacz więcej

Raport z badania branży contact center

Zapraszamy do zapoznania się z „Raportem z badania branży outsourcing call/contact center”, który właśnie ukazał się na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu na zlecenie.

Zobacz więcej
< Wróć do Home