Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Doradztwo & Audyty Call Center

Raporty branży customer service, call center

Raporty branżowe: raporty i analizy polskiego rynku outsourcing call center i rynku Business Proces Outsourcing. Jedyne dostępne na rynku raporty uwzględniające również in house call centers: wg kategorii, wg regionów, dla inwestorów, dla przedsiębiorstw zainteresowanych relokacją lub dywersyfikacją działalności. Zapraszamy!

Zobacz więcej

Doradztwo call center

Pomagamy budować przewagę konkurencyjną naszych klientów poprzez dzielnie się wiedzą i sukcesem. Doradztwo i optymalizacja call center: audyt call center, audyt organizacyjny, audyt personalny, szkolenia profesjonalne, modelowanie matematyczne, prognozowanie i grafikowanie, zarządzanie w call center.

Zobacz więcej

Budujemy skrypty rozmów telefonicznych w call center

Doradzamy, jak napisać najbardziej efektywny skrypt rozmowy dostosowany do założeń projektu, produktu i grupy docelowej; budujemy mechanizmy rozmowy sprzedażowej w oparciu o sprawdzone techniki i taktyki wywierania wpływu społecznego. Prowadzimy także warsztaty instruktażowe z opracowanego narzędzia skryptowego dla pracowników.

Zobacz więcej

Definiujemy KPI dla call centers

W ramach tej usługi doradzamy i rekomendujemy wybór najbardziej efektywnych narzędzi i sposobów raportowania. Wspólnie z klientem definiujemy kluczowe dla organizacji KPI oraz opracowujemy skuteczne narzędzia ich pomiaru.

Zobacz więcej

Budujemy zespoły i struktury organizacyjne Customer Service

Doradzamy wybór najbardziej efektywnych modeli zarządzania w zakresie budowania zespołów oraz optymalnie funkcjonujących struktur organizacyjnych. Wspieramy systemy skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji klienta poprzez działania szkoleniowe, rozwojowe oraz outsourcing zarządzania i outsourcing funkcji.

Zobacz więcej

Budowa call center

Doradzimy jak założyć call center krok po kroku. Gdy w ramach Twojej organizacji powstanie projekt uruchomienia profesjonalnego call center mającego na celu maksymalizację sprzedaży produktów lub usług Twojej firmy – zapoznaj się z naszą ofertą.

Zobacz więcej

Executive coaching

Executive coaching z elementami doradztwa call center; Coaching i monitoring; Mentoring; Proces coachingu; Coaching call center.

Zobacz więcej

Doradztwo personalne

Wspieramy naszych klientów w budowaniu systemów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji. Systemy motywacyjne, systemy kompetencyjne, badania satysfakcji pracowników oraz badania zaangażowania. Assessment Center i Development Center.

Zobacz więcej
< Wróć do Home