Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Budowa call center

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"
Wspieramy budowanie call/contact center w strukturach naszych klientów

Doradzimy jak założyć call center krok po kroku. Gdy w ramach Twojej organizacji powstanie projekt uruchomienia profesjonalnego call center mającego na celu maksymalizację sprzedaży produktów lub usług Twojej firmy – zapoznaj się z naszą ofertą. Proponujemy kompleksowe doradztwo od strony technologicznej, telekomunikacyjnej, procesowej i zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązania, jakie dostarczamy, pomagają optymalizować koszty uruchomienia nowej struktury organizacyjnej. 

Żeby uruchomić profesjonalną strukturę call center, nie musisz ponieść znacznych kosztów. Dajemy alternatywne, niskobudżetowe rozwiązania pozwalające na bezinwestycyjne uruchomienia własnej struktury obsługowej lub sprzedażowej. Wspieramy klientów w dążeniu do wyznaczania standardów branżowych w zakresie obsługi klienta oraz budowaniu przewag konkurencyjnych poprzez planowanie i realizację efektywnych kampanii konsumenckich.

Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas 

> Sprzęt do call center
> Skrypty rozmów telefonicznych
> Doradztwo personalne
> Rekrutacja

Doradztwo i optymalizacja call center: audyt call center, audyt organizacyjny, audyt personalny, szkolenia profesjonalne, modelowanie matematyczne, prognozowanie i grafikowanie, zarządzanie w call center

< Wróć do Home