Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Budujemy skrypty rozmów telefonicznych w call center

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"
Doradzamy, jak napisać najbardziej efektywny skrypt rozmowy dostosowany do założeń projektu, produktu i grupy docelowej; budujemy mechanizmy rozmowy sprzedażowej w oparciu o sprawdzone techniki i taktyki wywierania wpływu społecznego. Prowadzimy także warsztaty instruktażowe z opracowanego narzędzia skryptowego dla pracowników.
Proces zaczyna się od:

Analizy zestawu informacji niezbędnych konsultantom call center do realizacji zadań działu, 
  • Opracowania procedury tworzenia i aktualizacji skryptu oraz opracowanie przykładowego skryptu. 
  • Opracowania wzorów podstawowych dokumentów niezbędnych w pracy call center. 
  • Opracowania najefektywniejszego systemu prezentacji informacji (z uwzględnieniem zagadnienia minimalizacji kosztów). 
Korzyści z posiadania profesjonalnego innowacyjnego skryptu rozmowy w call center:
  • Wyznaczenie standardów branżowych w zakresie obsługi klienta lub w sprzedaży; 
  • Wdrożenie od zaraz gotowego narzędzia w celu poprawy jakości obsługi Klienta lub efektywności biznesowej w procesach sprzedaży lub windykacji;
  • Przyjazne narzędzie pracy dla Kierowników lub Coacha wewnętrznego;
  • Możliwość urozmaicenia systemu motywacyjnego o nowy obszar na podstawie założeń zawartych w skryptach rozmów telefonicznych;
  • Narzędzie przyczynia się do podnoszenia skuteczność dosprzedaży;
  • Podnosi motywację pracowników oraz zapobiega procesom wypalenia i wynudzenia zawodowego.

Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas 

> Podnosimy efektywność sprzedaży kampanii call center

> Prowadzimy szkolenia zamknięte
< Wróć do Home