Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Definiujemy KPI dla call centers

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"

W ramach tej usługi doradzamy i rekomendujemy wybór najbardziej efektywnych narzędzi i sposobów raportowania. Wspólnie z klientem definiujemy kluczowe dla organizacji KPI oraz opracowujemy  skuteczne narzędzia ich pomiaru. 

Najważniejszym narzędziem każdego Customer Service jest Matryca KPI. Proponujemy wspólne warsztatowe wypracowanie specjalnej dedykowanej matrycy wskaźników call center, we właściwych dla każdej organizacji i sposobu jej działania wymiarach.

Nasze podejście do produktywności działania call center cechuje następująca struktura: 
- badanie celów wprowadzenia narzędzia 
- zdefiniowanie wymiarów oceniania jednostki 
- warsztat - wypracowanie wskaźników KPI
- ostateczne zredagowanie matrycy i wdrożenie. 


Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas 

Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center

Szkolenia zamknięte
< Wróć do Home