Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Doradztwo personalne

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"

Wspieramy naszych klientów w budowaniu systemów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.

Budujemy systemy kompetencyjne; prowadzimy badania satysfakcji i badania zaangażowania pracowników; 
Projektujemy, przygotowujemy i aktualizujemy opisy stanowisk pracy; projektujemy szyte na miarę analityczno-punktowe metody wartościowania stanowisk pracy i kompetencji; 
Projektujemy i implementujemy systemy premiowania i nagradzania oparte na MBO oraz tworzymy systemy kafeteryjne i systemy motywacyjne dla call center

Projektujemy i wdrażamy systemy ocen okresowych i ocen efektywności pracy (ocena 180 i 360 stopni). Projektujemy i prowadzimy procesy Assessment Center i Development Center dedykowane dla organizacji naszych klientów.

Wychodzimy z założenia, iż współpraca z nami powinna przyczynić się do wzrostu efektywności procesów w firmie Klienta. Większość projektów doradczych jest przez nas realizowana w oparciu o nowoczesne narzędzia informatyczne

Specjalizujemy się w realizacji usług z następujących obszarów:

  • Profile Behawioralne
  • Assessment / Development Centre
  • Testy i Kwestionariusze Psychometryczne
  • Doradztwo Rekrutacyjne. Budowanie Wizerunku Pracodawcy
  • Badanie Potencjału Kapitału Ludzkiego
  • Usługi Outplacement / Career Transtition

Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas 

> Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center

> Szkolenia zamknięte

< Wróć do Home