Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

KAIZEN, Lean Manufacturing

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"

Prowadzimy projekty szkoleniowe i warsztaty w obszarze lean manufacturing;
Pomagamy wdrażać i monitorować metodykę 5S;
Wizualizujemy procesy dla potrzeb rozwiązywania problemów (przede wszystkim procesy wpływające bezpośrednio na Klienta);
Pomagamy definiować cele KAIZEN do MBO;
Wdrażamy Koła Jakości i Systemy Sugestii Pracowniczych;
Prowadzimy projekty Mapowania Strumienia Wartości (VSM) dla wybranego procesu wg. filozofii KAIZEN. 

Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas 

> Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center


> Szkolenia zamknięte

< Wróć do Home