Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Sprzęt do call center

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online"
Zapoznaj się z ofertą zakupu/ dzierżawy sprzętu i oprogramowania call/contact center dedykowanego dla Twojej firmy:

Żeby uruchomić profesjonalną strukturę call center, nie musisz ponieść znacznych kosztów. Dajemy alternatywne, niskobudżetowe rozwiązania pozwalające na bezinwestycyjne uruchomienia własnej struktury obsługowej lub sprzedażowej. 

Zapraszamy do skorzystania z: 
• Opcji Najmu – Dzierżawy pełnego sprzętu i oprogramowania contact center;
• Opcji Wstępnego Zakupu sprzętu i oprogramowania contact center; 
• Opcji korzystania z Call Center Wyniesionego.

Opcja Najmu – Dzierżawy: 

Proponujemy zakup systemu w oparciu o umowę dzierżawy dla określonej liczby stanowisk systemu Contact Center. Proponujemy 24 raty w ramach umowy dzierżawy.
Opcja bez zakupu wstępnego sprzętu i usług wg struktury cen: 
a) Wartość miesięcznych opłat użyczenia dla stanowisk contact center w wysokości porónywanej do jednego średniego wynagrodzenia lidera contact center 
b) Niska wartość wykupu systemu po 24 miesiącach
Roczny serwis i utrzymanie dla systemu w trybie GOLD na 24 miesiące zawarta jest w cenie.
Opcja wstępnego zakupu sprzętu i oprogramowania contact center: 

a) Niska wartość miesięcznych opłat użyczenia dla stanowisk contact center 
b) Wartość wstępnej opłaty za sprzęt do uzgodnienia
c) Wartość wstępnej opłaty za usługi do uzgodnienia
d) Minimalna wartość wykupu systemu po 24 miesiącach

Roczny serwis i utrzymanie dla systemu w trybie GOLD na 24 miesiące zawarta jest w cenie.
Zapytaj o Contact Center wyniesione!

Profesjonalne wewnętrzne contact center możesz mieć już w cenie średniego wynagrodzenia w gospodarce Polskiej miesięcznie!  
  
Chcesz poznać szczegóły Napisz do nas

> Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center


> Szkolenia zamknięte

< Wróć do Home