Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Metodologia prowadzonych projektów

Kluczem do osiągnięcia celów szkolenia jest nie tylko uczenie przez doświadczenie oraz właściwy dobór technik aktywizujących, ale także podejście narzędziowe oraz nastawienie na realizacje wskaźników biznesowych.

  • Korzystamy z modelu Human Performance Improvement (HPI) - zależ nam na powiązaniu szkoleń i projektów HR z realizacja wskaźników biznesowych
  • Przygotowanie projektu szkoleniowego rozpoczynamy od analizy potrzeb szkoleniowych organizacji oraz uczestników poprzez organizację spotkania z reprezentantami firmy zlecającej, przygotowujemy kwestionariusze ankiety dla uczestników, organizujemy spotkania focusowe oraz prowadzimy analizę coachingową dostarczonych rzeczywistych rozmów pracowników, które później analizujemy wspólnie z grupą szkoleniową podczas warsztatu; Poznajemy także środowisko pracy uczestników szkolenia podczas wizyty u klienta; zapoznajemy się z materiałami produktowymi oraz stroną internetową klienta; wykonujemy telefony sprawdzające do uczestników szkolenia
  • Kolejnym krokiem jest planowanie i projektowanie szkolenia; przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie szkolenia oraz przygotowanie raportu – oceny szkolenia i rekomendacje rozwojowe po jego zakończeniu

  • W procesie nauczania wykorzystujemy podejście aktywizujące; trenerzy praktycy customer care, sprzedaży, call center mobilizują uczestników do działania w przyjaznej atmosferze; Naszym celem jest kształtowanie postaw pro-sprzedażowych i pro-klienckich, co ułatwia nabywanie umiejętności
  • Naszym celem podczas szkoleń jest rozwój sfery poznawczej, emocjonalnej i społecznej w równym stopniu i przez wszystkich uczestników oraz wyzwolenie wśród uczestników procesu samokształcenia
     
  • Kładziemy nacisk na ekspresje twórczą uczestników, rozwijanie samodzielnego myślenia i autonomię wewnętrzną poprzez wykorzystanie ćwiczeń indywidualnych, grupowych i case study
     
  • W trakcie zajęć łączymy teorię z praktyką: praca grupowa i indywidualna, często z indywidualnymi zadaniami,warsztaty coachingowe – analiza rzeczywistych i symulowanych rozmów; business case
     
  • W szkoleniach naszych wykorzystujemy cykl uczenia się przez doświadczenie wg cyklu D. Kolba; zależy nam na ćwiczeniu umiejętności, nie tylko przekazywaniu wiedzy 
     
  • Zależy nam na wykorzystaniu elementów treningu grupowego oraz współpracy zespołowej (efekt synergetyczny)
     
  • Pracujemy z kamerą oraz rzeczywistymi rozmowami dostarczonymi przez klientów oraz wykorzystujemy także laboratorium telefoniczne do nagrywania symulowanych rozmów uczestników z klientami
     
  • Organizujemy szkolenia zamknięte projektowane tylko na potrzeby konkretnej firmy i wyłącznie dla ich pracowników - przy realizacji tej formy szkolenia prowadzimy analizę potrzeb szkoleniowych i dostosowujemy zajęcia ściśle do potrzeb organizacji w bardzo atrakcyjnej i interaktywnej formule
     
  • Prowadzimy także szkolenia otwarte, które pozwalają na uczestnictwo w seminaryjnej formule szkolenia. Szkolenia dostępne dla wszystkich zainteresowanych, którym zależy na wymianie doświadczeń międzybranżowych, porównaniu strategii rozwoju oraz narzędzi skutecznego marketingu i dystrybucji produktów i usług oraz metod komunikacji z klientami. Przy realizacji tej formy szkolenia nie prowadzi się analizy potrzeb szkoleniowych poszczególnych uczestników
     
  • Wzmacniamy efekty po szkoleniu - jedną z opcji tuż po realizacji zajęć szkoleniowych jest wizyta naszego Trenera w siedzibie klienta (najpóźniej jeden miesiąc po szkoleniu, optymalnie: kolejny dzień po szkoleniu). Wizyta ma formę warsztatu sprzedażowego i pracy przy stanowisku uczestników w systemie On the Job training. Podczas wizyty trener prowadzi rozmowy coachingowe odnoszące się do działań sprzedażowych i negocjacyjnych oraz aktywizuje zespół/indywidualnych pracowników do podnoszenia wyników sprzedażowych, wspólnie z Trenerem poszukują efektywnych sposobów na podniesienie konwersji sprzedaży i skutecznych rozmów negocjacyjnych;
        
  • Udostępniamy Pomoc trenerską po zakończeniu szkoleniu -  po projekcie szkoleniowym uruchamiamy skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników szkolenia.
< Wróć do Home