Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Aleksandra Wojtaś

< Wróć do strony "Nasz zespół"
Trener, konsultant, coach. Manager z kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta.

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i Szkoły Coachów Akademii SET. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu podnoszenia efektywności pracy zawodowej oraz poziomu jakości obsługi klienta, a także w szkoleniach z zakresu kompetencji miękkich rozwijających umiejętności osobiste. Ma poparte referencjami doświadczenie w pracy z różnorodnymi grupami szkoleniowymi.
REALIZOWANE PROJEKTY
„Efektywność osobista – cykl szkoleń obejmujących moduły z zakresu komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie oraz automotywacji”
„Nowoczesne techniki sprzedaży – szkolenie zwiększające kompetencje z zakresu negocjacji oraz budowania relacji z klientem”
„Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie przygotowujące do pracy w zawodzie telefonicznego doradcy klienta”
„Trening twórczości i kreatywności – szkolenie rozwijające umiejętność kreatywnego generowania rozwiązań i rozwiązywania problemów”
„Skuteczna komunikacja interpersonalna – szkolenie rozwijające kompetencje efektywnej komunikacji”
„Warsztaty umiejętności miękkich – cykl szkoleń obejmujący moduły w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz kreatywnego rozwiązywania problemów”
„Narzędzia skutecznego procesu rekrutacji i selekcji – szkolenie rozwijające umiejętność budowania efektywnego procesu rekrutacji i selekcji z uwzględnieniem analizy efektywności poszczególnych narzędzi”
W ciągu ostatnich siedmiu lat pracowała dla:
ARWATO, RAIFFEISEN BANK, BPH, PEKAO SA, BZ WBK, BRE BANK, COMMERCIAL  UNION,  NOKIA, BAYER POLSKA, SANOFI SYNTHELABO, NOVARTIS, BOSH-SIEMENS, MC CAIN, ATOS ORIGIN, ROCKWOOL POLSKA, ALSTOM POWER, DIPSERVICE, PZU, NOWA ERA, UNIVERSAL MC CANN, INITIATIVE, NBP, MSG, PGNiG, ZUS, UNILEVER POLSKA.
PRZYGOTOWANIE MERYTORYCZNE
Szkoła Coachów Akademii SET
Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET (2014) - Szkoła trenerów oraz Trening Interpersonalny PLUS
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (2009) – Zarządzanie sprzedażą (studia podyplomowe)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (2007) – Psychologia w zarządzaniu (studia podyplomowe)
Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu (2001-2006) – Filologia polska (studia dzienne, magisterskie)
< Wróć do Home