Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Anna Baranowska

< Wróć do strony "Nasz zespół"

ABSOLWENTKA UNIVERSITY OF ESSEX, Wielka Brytania
(
Socjologia, tytuł: magister: MA in Sociology)
ORAZ 
MOLALLA HIGH SCHOOL, USA

Od 7 lat zajmuję się sprzedażą i prowadzeniem szkoleń z zakresu sprzedaży.

Dyplomowany Trener szkoły Grupa TROP.

Do sprzedaży i szkoleń z zakresu sprzedaży zaprowadził mnie mój naturalny dar – empatia i umiejętność osobistego zaangażowania się w problemy klienta; umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji; wzmacnianie mocnych stron ludzi, których poznaję. Jestem handlowcem i trenerem sprzedaży, który inspiruje. Na co dzień wzmacniam ludzi w przekonaniu, że w życiu mogą osiągać wszystko, co sobie wymarzą. 

Od wielu lat Trener oraz min. Corporate Territory Manager Microsoft Polska Sp. z o.o.Altkom Akademia S.AKey Account Manager

Specjalizacja trenerska:

  • Pozyskiwanie klientów – gdzie szukać i jak dotrzeć do nowych klientów?         
  • Na czym skupiają się najlepsi handlowcy?  
  • Telefon jako narzędzie do umawiania spotkań
  • Telefon – skuteczne narzędzie sprzedaży
  • Jak budować właściwe pytania w sprzedaży?  
  • Język korzyści w sprzedaży
  • Pokonywanie obiekcji w sprzedaży
  • Obsługa klienta
Zrealizowane projekty dla następujących klientów:

Soraya S.A., Unilever, Nestle S.A., Pleon Sp. z o.o., PTK Centertel Sp. z o.o., PZU S.A., Orlen S.A., Gebo Technika Sp. z o.o., Direct Communication Sp. z o.o., Bigram S.A., Orbis S.A., Mostostal Kielce, Odnova Strefa Dobrego Zdrowia, Centrum Dobrego Druku, Megasonic, Agaflex Sp. z o.o., Koneckie Zakłady Odlewnicze S.A.

 

< Wróć do Home