Anna Baranowska
< Wróć do strony "Nasz zespół"
ABSOLWENTKA UNIVERSITY OF ESSEX, Wielka Brytania
(Socjologia, tytuł: magister: MA in Sociology)
ORAZ MOLALLA HIGH SCHOOL, USA
Od 7 lat zajmuję się sprzedażą i prowadzeniem szkoleń z zakresu sprzedaży.
Dyplomowany Trener szkoły Grupa TROP.
Do sprzedaży i szkoleń z zakresu sprzedaży zaprowadził mnie mój naturalny dar – empatia i umiejętność osobistego zaangażowania się w problemy klienta; umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji; wzmacnianie mocnych stron ludzi, których poznaję. Jestem handlowcem i trenerem sprzedaży, który inspiruje. Na co dzień wzmacniam ludzi w przekonaniu, że w życiu mogą osiągać wszystko, co sobie wymarzą.
Od wielu lat Trener oraz min. Corporate Territory Manager Microsoft Polska Sp. z o.o., Altkom Akademia S.A. Key Account Manager
Specjalizacja trenerska:
- Pozyskiwanie klientów – gdzie szukać i jak dotrzeć do nowych klientów?
- Na czym skupiają się najlepsi handlowcy?
- Telefon jako narzędzie do umawiania spotkań
- Telefon – skuteczne narzędzie sprzedaży
- Jak budować właściwe pytania w sprzedaży?
- Język korzyści w sprzedaży
- Pokonywanie obiekcji w sprzedaży
- Obsługa klienta
Zrealizowane projekty dla następujących klientów:
Soraya S.A., Unilever, Nestle S.A., Pleon Sp. z o.o., PTK Centertel Sp. z o.o., PZU S.A., Orlen S.A., Gebo Technika Sp. z o.o., Direct Communication Sp. z o.o., Bigram S.A., Orbis S.A., Mostostal Kielce, Odnova Strefa Dobrego Zdrowia, Centrum Dobrego Druku, Megasonic, Agaflex Sp. z o.o., Koneckie Zakłady Odlewnicze S.A.
< Wróć do Home