Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Karolina Biszoff - Okrasa

< Wróć do strony "Nasz zespół"

Dynamiczna, ambitna, potrafiąca dostosować się do potrzeb uczestników. W projektach szkoleniowych wykorzystuje swoje doświadczenie psychologiczne, managerskie oraz doświadczenie w pracy z licznymi grupami szkoleniowymi.

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS z zakresu Skutecznej Windykacji w Praktyce. Certyfikowany Trener Biznesu, prelegent na Konferencjach Windykacyjnych, autor artykułów w czasopismach branżowych.  Prowadzi szkolenia, diagnozy i coachingi sprzedawców, negocjatorów windykacyjnych oraz pracowników obsługi klienta.
Specjalizuje się m.in. w obsłudze procesów sprzedażowych, negocjacjach oraz technikach wywierania wpływu. Wspiera menadżerów w osiąganiu założonych rezultatów poprzez coaching oraz indywidualny trening.  Z CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo od 5 lat prowadzi projekty szkoleniowe dla call center, firm sprzedażowych, windykacyjnych, agend rządowych, NGO oraz dla biznesu. Realizowała szkolenia sprzedażowe m.in. Dla Getin Noble Bank, była w zespole trenerskim dla projektu PGNIG S.A., dla grupy Warta – szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi trudnego klienta, dla G-Farma Consulting – Relacyjna obsługa pacjenta – projekty farmaceutyczne i obsługowe skierowane do rynku aptecznego, dla Getback S.A. projekty szkoleniowe z zakresu negocjacji, sprzedaży i obsługi trudnego Klienta, dla Hussar Gruppa cykl szkoleń sprzedażowych ,,Sprzedaż od A do Z’’, dla Neum Pretium Sp. z o.o  (Koniczynka) szkolenia z zakresu sprzedaży oraz dla ZUS – budowanie standardów obsługi klienta.
Posiada ponad 2500 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów z zakresu sprzedaży, windykacji, obsługi Klienta oraz szkoleń w systemie On The Job Training.

W ostatnim czasie ekspert sprzedaży w projekcie call center dla branży wydawniczej.  

 

 

 

< Wróć do Home