Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Trener, Coach, Konsultant Human Resources, Ekspert branży obsługi klienta, sprzedaży, windykacji.
Od ponad 10 lat wspiera struktury obsługowe w podnoszeniu jakości i standardów obsługi klientów oraz konwersji sprzedaży. Od 2005 roku uczestniczyła w wielu projektach w obszarze doradztwa personalnego dedykowanych dla wielu branż i klientów oraz projektach związanych z optymalizacją struktur obsługowych i sprzedażowych. Prowadzi szkolenia, coachingi, warsztaty w zakresie komunikacji, psychologii sprzedaży, obsługi klienta, standardów prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi trudnego klienta oraz projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla managerów. Dotychczas przeprowadziła ponad 1600 dni szkoleniowych i ponad 5000 coachingów w strukturach call center.
Prelegent, twórca artykułów branżowych. Od wielu lat buduje zespoły sprzedażowe w outsourcingowych call center, motywuje zespół do sprzedaży, opracowuje programy sprzedażowe dla organizacji oraz wspiera kadrę w rozwoju pracowników. Osoba o ogromnej charyzmie trenerskiej. Ekspert branżowy, specjalizuje się w technikach wywierania wpływu oraz wywoływaniu pilności zakupu, także zawiązywaniu procesów grupowych w treningach komunikacyjnych i managerskich.