Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Magda Tworek

< Wróć do strony "Nasz zespół"

Trener, Coach, Konsultant Human Resources,  Ekspert branży obsługi klienta, sprzedaży, windykacji.

Od ponad 10 lat wspiera struktury obsługowe w podnoszeniu jakości i standardów obsługi klientów oraz konwersji sprzedaży. Od 2005 roku uczestniczyła w wielu projektach w obszarze doradztwa personalnego dedykowanych dla wielu branż i klientów oraz projektach związanych z optymalizacją struktur obsługowych i sprzedażowych. Prowadzi szkolenia, coachingi, warsztaty w zakresie komunikacji, psychologii sprzedaży, obsługi klienta, standardów prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi trudnego klienta oraz projekty szkoleniowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla managerów. Dotychczas przeprowadziła ponad 1600 dni szkoleniowych i ponad 5000 coachingów w strukturach call center.

Prowadziła liczne projekty szkoleniowe dla pracowników oraz kadry zarządzającej w jednostkach call/contact center min dla: TravelPlanet, Wakacje.pl, Grupa Orbis, TUI Poland, oraz szkoląc min. Grupa Warta, Grupa PZU, Rankomat, Polski Związek Motorowy ‘Autotour, ’Netia, Telewizja N, CitiBank/Bank Handlowy, Bank Millennium, T.U. Allianz, GE Capital Bank, Energa Kalisz, Górnośląskie Zakłady Elektro-Energetyczne, SKOK Kopernik, branża outsourcingu call center - Grupa Holicon i wiele, wiele innych organizacji.
Doświadczenie zdobywała szkoląc pracowników branży ubezpieczeniowej i finansowej, także wydawniczej, turystycznej i mediowej. Współtworzyła Dział Obsługi Klienta i call center wewnętrzne w Polsce - Polska Korporacja Telewizyjna Canal+; następnie związała się zawodowo z liderem rynku wielokanałowej obsługi klienta - Communication One Consulting, gdzie współtworzyła sukces sprzedażowy organizacji prowadząc jako uznany trener szkolenia dla kadry managerskiej i konsultantów oraz coachingi funkcji sprzedażowej. 

Prelegent, twórca artykułów branżowych. Od wielu lat buduje zespoły sprzedażowe w outsourcingowych call center, motywuje zespół do sprzedaży, opracowuje programy sprzedażowe dla organizacji oraz wspiera kadrę w rozwoju pracowników. Osoba o ogromnej  charyzmie trenerskiej. Ekspert branżowy, specjalizuje się w technikach wywierania wpływu oraz wywoływaniu pilności zakupu, także zawiązywaniu procesów grupowych w treningach komunikacyjnych i managerskich.

< Wróć do Home