Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Manager Projektów Sales Support
Wieloletni manager zarządzający strukturami call/ contact center w wielu grupach kapitałowych notowanych na giełdzie papierów wartościowych: Outsourcing Experts S.A.; Internet Group S.A.; Call Center Poland S.A. Dyrektor Operacyjny zarządzający Centrami Operacyjnymi Contact Center na maksymalnej skali do 800 stanowisk, odpowiedzialny za skuteczną realizację kampanii i projektów call center – outbound i inbound.
Wyróżniona jednogłośnie przyznaną nagrodą dla najlepszego Managera Call Center w 2011 roku – Manager Call Center w konkursie „Call Center Awards” organizowanym przez Institute for International Research. Odpowiedzialna za realizację pełnego budżetu przychodowego spółki; zorientowana na egzekwowanie wskaźników biznesowych i założonych KPI contact center; zapewnienie sukcesji w ramach spółki i edukowanie młodych managerów call center; zarządzanie procesami biznesowymi, procedurami organizacyjnymi, zasobami technologicznymi, kapitałem ludzkim podległych jednostek.
Audytor w projektach doradczych związanych z usprawnieniem struktur call/contact center.
Obecnie Manager Projektów Sales Support w Call Center Training.