Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Nasza specjalizacja

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci i Przyjaciele, 

jesteśmy z Wami już od 8 lat. Dziękujemy za współprace, zaangażowanie oraz realizację postawionych celów. Za nami projekty duże i małe, te bardziej przyjazne oraz bardzo wymagające. Jesteśmy silniejsi, mądrzejsi i mamy więcej pokory. Nadal jednak cenimy sobie nasze wartości a trening i doradztwo jest naszą pasją. Prawdziwe szkolenia, Prawdziwi ludzie. 


Z poważaniem,

Beata Witkowska - Wielanek
Dyrektor Zarządzający

Anna Karwacka
Dyrektor Merytoryczny

Eksperci rynku customer service, call center. Ponad 16 - letnie doświadczenie w branży call center.

Firma CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo sp. j. wpisana jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.


Grupa CCTRAINING
 Szkolenia & Doradztwo jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży, Customer Service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. 


Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji  procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.

O nas

Mamy najszerszy rynkowy benchmark, wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami wszystkich branż i specjalizacji. Możemy zaoferować szeroką wiedzę o budowaniu produktów i o sprzedaży poprzez wszystkie kanały dystrybucji.

Ofertę naszą kierujemy do klientów, którzy w swoich działach chcą:

  • wyznaczać standardy branżowe w zakresie obsługi klienta;
  • budować przewagę konkurencyjną swojej organizacji;
  • być liderem zmiany we własnej organizacji;
  • być uczestnikiem procesu budowania unikalnego know-how firmy;
  • sprawdzać i podnosić jakość obsługi klienta;
  • zwiększać skuteczność call center/contact center.

< Wróć do Home