Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Wydarzenia

Napisz do nas

Nasza specjalizacja

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci i Przyjaciele, 
jesteśmy z Wami już od 10 lat. Dziękujemy za współpracę, zaangażowanie oraz realizację postawionych celów. Za nami projekty duże i małe, te bardziej przyjazne oraz bardzo wymagające. Jesteśmy silniejsi, mądrzejsi i mamy więcej pokory. Nadal jednak cenimy sobie nasze wartości a trening i doradztwo jest naszą pasją. 
Prawdziwe szkolenia, Prawdziwi ludzie. 


Z poważaniem,
Beata Witkowska - Wielanek
Dyrektor Zarządzający, Coach, Trener Biznesu
Anna Karwacka
Dyrektor Merytoryczny, Trener Biznesu


O nas - Eksperci rynku customer service, call contact center.
Ponad 18 - letnie doświadczenie w branży call center

Grupa CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży, Customer Service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji  procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.

Mamy najszerszy rynkowy benchmark, wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami wszystkich branż i specjalizacji. Możemy zaoferować szeroką wiedzę o budowaniu produktów i o sprzedaży poprzez wszystkie kanały dystrybucji. Firma CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo sp. j. wpisana jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Ofertę naszą kierujemy do klientów, którzy w swoich działach chcą:

  • wyznaczać standardy branżowe w zakresie obsługi klienta
  • budować przewagę konkurencyjną swojej organizacji
  • być liderem zmiany we własnej organizacji
  • być uczestnikiem procesu budowania unikalnego know-how firmy
  • sprawdzać i podnosić jakość obsługi klienta
  • zwiększać skuteczność call center/contact center.
< Wróć do Home