Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Budowanie wartości klienta

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"

Zapraszamy na szkolenie "Budowanie wartości klienta"

CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowym nurtem zarządzania, zorientowanym na zarządzanie wartością klienta dla organizacji. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać założenia podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, poprawiającego rentowność organizacji oraz przynoszącego informacje.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności z zakresu zrządzania wiedzą o kliencie 
  • Otrzymasz wiedzę w zakresie zarządzania wartością dla klientów oraz budowania satysfakcji klientów i lojalności  
  • Poznasz metody badania wartości klientów dla firmy w cyklu życia klienta.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Zarządzanie wartością klienta w organizacji
  • Efektywność w zarządzaniu wiedzą klienta
  • Efektywność oraz rentowność organizacji
  • Budowanie lojalności klientów
  • Narzędzia nowoczesnego marketingu
  • Skuteczne metody badania wartości klientów
  • Budowanie relacji partnerskich z klientami
  • Optymalizacja wartości klientów.

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów średniego szczebla oraz pracowników wszystkich poziomów zarządzania - konsultantów, doradców oraz analityków pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu metod i technik zwiększania wartości klienta, a szczególnie pracowników działów marketingu pragnących skorzystać z narzędzi nowoczesnego marketingu.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!


Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
< Wróć do Home