Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Kreatywność/myślenie dywergencyjne w działach sprzedaży

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Kreatywność/myślenie dywergencyjne w działach sprzedaży"

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest pobudzenie kreatywności i innowacji w realizacji celów biznesowych, w tym wprowadzanie pomysłów w organizacji i biznesie oraz wprowadzanie zmiany. Trening zostanie poprowadzony pod czujnym okiem doświadczonego trenera i coacha, który wszystkie przygotowane ćwiczenia i case odniesie do rzeczywistych przykładów uczestników oraz organizacji. W ramach ćwiczenia umiejętności abstrahowania posłuży się także benchmarkiem rynkowym oraz sprawdzonymi materiałami.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności pobudzania kreatywności w biznesie
  • Otrzymasz wiedzę na temat tworzenia map myśli
  • Rozwiniesz umiejętności kreatywnego rozwiazywania problemów
  • Poznasz nowoczesne narzędzia oraz kreatywne techniki wpływające na realizację celów biznesowych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Siła umysłu oraz tworzenie map myśli (Mind map ping)
  • Analiza SWOT
  • Debata Oksfordzka
  • Skuteczne wykorzystywanie burzy mózgów
  • Kapelusze myślowe
  • Techniki Kaizen
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Kreatywne techniki pamięci
  • Diagram Ryby - Ishikawa.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home