Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Obsługa klienta III generacji

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Obsługa klienta III generacji"

CELE SZKOLENIA:
W trakcie szkolenia odniesiemy się do zmieniającego się rynku, tym samym potrzeb i typologii zachowań klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć będą mieli okazję zdiagnozować swój styl obsługi klienta oraz poznać własne deficyty kompetencyjne w obszarze nowych potrzeb rynku. W takcie szkolenia trener prowadzący (doświadczony trener i praktyk biznesu) odniesie się do benchmarków rynkowych zestawiając je z praktykami stosowanymi w organizacji uczestników szkolenia.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Uzyskasz wiedzę z zakresu obsługi klienta III generacji
  • Poznasz strategię wielokanałowej obsługi klienta
  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania wiedzą pracowników i managerów
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Strategia wielokanałowa obsługi klientów
  • Standaryzacja i automatyzacja obsługi
  • Zarządzanie wiedzą pracowników i managerów
  • Social media w obsłudze III generacji
  • Narzędzia budowania biznesu: procpecting, up-selling, cross – selling
  • Pracownik jako Biznes Partner
  • Style obsługi klienta
  • Deficyty kompetencyjne a nowe potrzeby rynku.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do wszystkich pracowników obsługi klienta oraz managerów. Szkolenia będzie prowadzone w atrakcyjnej formule seminaryjnej z aktywną moderacją trenera oraz poprowadzeniem sesji problem solving.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home