Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, budowanie korzystnych relacji z klientami

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, budowanie korzystnych relacji z klientami"

CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności  budowania długotrwałych relacji z klientami w procesie obsługi klienta. Organizacja wraz z upływem czasu tworzy trwałe więzi z klientami, oczywiście dostarczając nowych produktów czy usług, usprawniając przepływ informacji, lepiej zarządzając zasobami czy redukując koszty – ale przed wszystkim dedykując do procesu obsługi przygotowanych pracowników. Ponieważ relacje odnoszą się kontaktu pracownik – klient zatem szkolenie kładzie nacisk na intensywny rozwój kompetencji „Efektywna komunikacja” oraz „Nastawienia na klienta”.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami   
  • Otrzymasz wiedzę w zakresie efektywnej komunikacji w procesie obsługowym klienta
  • Poznasz skuteczne narzędzia budowania długotrwałych relacji z klientami
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Proces budowania długotrwałych relacji z klientami
  • intensywny rozwój kompetencji „Efektywna komunikacja”
  • Nowoczesne standardy obsługi klienta
  • Mechanizmy wpływające na poziom satysfakcji klienta
  • Narzędzia budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Strategia budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Efektywne narzędzia biznesowe
  • Warsztat- interaktywny trening umiejętności.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla konsultantów telefonicznych, handlowców oraz pracowników wszystkich osób zajmujących się obsługą klienta, którzy chcą poszerzyć umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami. Formuła warsztatowa szkolenia, praca z kamerą oraz coaching w trakcie zajęć pozwoli uczestnikom na interaktywną prace – każdy zostanie wyposażony w efektywne narzędzie biznesowe.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Cena - 1 499 zł netto / 2 dni szkoleniowe - zapytaj o rabat przy większej liczbie chętnych.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!


Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home