Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"

Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja"

CELE SZKOLENIA

Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, autoanaliza, przygotowanie do zaprezentowania siebie w trakcie spotkania z rekruterem. Nauka skutecznego poprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej na wybrane przez siebie stanowisko.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

Po ukończeniu szkolenia zdobędziesz niezbędną wiedzę z zakresu analizy siebie, autoprezentacji i rozmowy rekrutacyjnej. Nauczysz się technik prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w kontaktach z przyszłymi pracodawcami.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

SKUTECZNE TECHNIKI POSZUKIWANIA PRACY

Wgląd w siebie – gdzie jestem, czego oczekuje, od kiedy. Diagnostyka - arkusz preferencji i predyspozycji

Zasady przygotowania niezbędnych, profilowanych aplikacji – CV, list motywacyjny, zawartość profili zawodowych w internecie

Proces aplikowania i aktywności. Networking i inne metody poszukiwania pracy.

UDZIAŁ W ROZMOWIE KWALIFIKACYJNEJ

Autoprezentacja – wzmocnienie pewności siebie, dress cod, wizualizacja własna – doradztwo w trakcie szkolenia

Udział w rozmowie kwalifikacyjnej – przygotowanie, przebieg, zakończenie, aktywności w kolejnych dniach.

Warsztat - praca z kamerą. Jak się wyróżnić z tłumu, czyli autoprezentacja na rozmowie kwalifikacyjnej.

Autoprezentacja, a autopromocja. Dylemat Autoprezentacyjny. Złudzenie Szefa

ROZMOWA REKRUTACYJNA

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej I jak na nie odpowiedzieć?

Jak dobrze przygotować się do rozmowy o pracę?

Czego unikać, a o czym należy pamiętać?

Rekrutacyjne KNOW HOW czyli dobre rady.

Jakie pytania zadać pracodawcy?

Przedstawienie różnych typów rozmów rekrutacyjnych- czym się różnią i po co są?

Sprawdzanie odporności na stres podczas rozmów o pracę.

Manipulacja przed przyjęciem do pracy- na co zwrócić szczególną uwagę?

Case study – czym jest i czemu służy?

Kiedy już zadzwonią….. jak wyjść z twarzą z rozmowy telefonicznej z potencjalnym pracodawcą?

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do osób poszukujących pracy, zainteresowanych oceną swoich szans na rynku pracy, dla tych którzy wchodzą na rynek pracy, zaraz po szkole lub po przerwie lub innych zainteresowanych wykorzystaniem swoich szans zawodowych. Szkolenie jest kierowane również do wszystkich osób zainteresowanych tematyką związaną z rozmowami rekrutacyjnymi.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
< Wróć do Home