Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Techniki sprzedaży relacyjnej – pracownik jako biznes partner

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Techniki sprzedaży relacyjnej - pracownik jako biznes partner"

CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami oraz rozwijaniu poziomu kompetencji jaką jest „Orientacja na cel i nastawienia na klienta”. Każdy z uczestników szkolenia zdiagnozuje swój poziom kompetencji oraz swój styl budowania zyskownych relacji z klientami.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności budowania relacji z klientami  
  • Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej komunikacji, jako płaszczyzny do porozumiewania się z klientem  
  • Rozwiniesz umiejętności poziomu kompetencji z orientacją na cel klienta
  • Poznasz skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Proces budowania relacji z klientami w organizacji
  • Budowanie biznesu w relacji pracownik-klient
  • Skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
  • Płaszczyzny porozumiewania się – Model Komunikowania von Thun’a
  • Czynniki sukcesu w sprzedaży relacyjnej
  • Różnice w komunikowaniu się mężczyzn i kobiet – preferencje w komunikowaniu się a płeć
  • Pracownik jako Biznes Partner
  • Style poziomu kompetencji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów, którym zależy na umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami. 

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home