Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Train the Trainer - dla Trenerów call center

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Zapraszamy na szkolenie Train the Trainer - dla Trenerów call center.

CELE SZKOLENIA:
 Głównym celem szkolenia dla trenerów jest ukształtowanie postawy trenerskiej uczestników szkolenia, kształtowanie kompetencji rozwijanie siebie i innych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej i orientacji na podnoszenie wyników sprzedażowych zespołów. Umiejętność rozmowy z trudnym pracownikiem oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji w pracy z zespołem – kształtowanie zachowań i postaw pracowniczych w procesach uczenia i rozwoju.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Poznasz skuteczne techniki budowania atmosfery giełdy (pobudzania motywacji) i zasad prowadzenia szkoleń sprzedażowych
  • Otrzymasz wiedzę na temat stosowania technik szkoleniowych – uczenia osób dorosłych
  • Rozwiniesz umiejętność projektowania i ewaluacji modułów szkoleniowych
  • Poznasz skuteczne techniki prezentacji
  • Rozwiniesz umiejętność kształtowania postawy trenerskiej oraz postaw pracowniczych w procesach uczenia rozwoju
  • Poznasz skuteczne zasady efektywnej komunikacji w pracy z zespołem
  • Poznasz zasady zawiązywania procesów grupowych niezbędnych do rozwoju zespołowości. 
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA – 2 dni szkoleniowe
  • Rola trenera w call center
  • Zasady efektywnej komunikacji z zespołem
  • Techniki podnoszenia skuteczności sprzedaży - budowanie atmosfer giełdy - pobudzanie motywacji i dynamiki sprzedażowej
  • Projektowanie i ewaluacja modułów szkoleniowych
  • Techniki skutecznej prezentacji
  • Andragogika – uczenie osób dorosłych
  • Techniki pobudzania motywacji
  • Prowadzenie skutecznych i motywacyjnych coachingów
  • Skuteczne motywowanie pracowników call center
  • Feedback – skuteczne narzędzie trenerskie do przekazywania informacji zwrotnej.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dla  trenerów call center, którym zależy na podnoszeniu konwersji sprzedaży i motywacji pracowników call center.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Cena - 1299 zł netto. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Zapytaj o rabat przy większej liczbie chętnych

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
Przejdź do oferty szkoleń zamkniętych

< Wróć do Home