Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Trudny klient - techniki pokonywania obiekcji: outframing i reframing

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Zapraszamy na szkolenie "Trudny klient - techniki pokonywania obiekcji: outframing i reframing"

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu nowatorskich technik pokonywania i niwelowania obiekcji klientów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają nowe metody rozpoznawania i pokonywania obiekcji klientów, czyli outframing i reframing. Przeramowanie uprzedzeń i uprzedzanie obiekcji to dziś nowatorskie i skuteczne podejście do partnerskiej rozmowy z klientami, pozwalające na rozwijanie kompetencji pracowników w obszarze obsługi klientów i obsługi trudnych sytuacji.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności  na temat nowoczesnych technik pokonywania obiekcji
  • Otrzymasz wiedzę z zakresu wykorzystywania języka "cech i korzyści" w celu przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta
  • Poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych z klientami
  • Poznasz nowatorskie podejście do partnerskiej rozmowy z klientami.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Techniki outframingu i reframingu
  • Psychologia zastrzeżeń
  • Czym są obiekcje klienta?
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów
  • Skuteczna argumentacja – język korzyści
  • Metody radzeniami sobie z emocjami własnymi oraz klienta w sytuacjach trudnych
  • Struktura perswazji wpływająca na motywację klienta
  • Techniki domykania sprzedaży.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do osób zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. Zajęcia zostaną dostosowane do specyfiki i rzeczywistych sytuacji uczestników, tak aby sami zainteresowani mogli w praktyce nauczyć stosowania techniki outframingu i reframingu. Doświadczony trener i coach będzie dawał gotowe rozwiązania oraz wspólnie z grupą generował pomysły na niwelowanie obiekcji klientów.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty szkoleniowe.

Cena - 1 399 zł netto / 2 dni szkoleniowe - zapytaj o rabat przy większej liczbie chętnych.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home