Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Szkolenia zamknięte

Katalog szkoleń zamkniętych

Inspirują nas potrzeby naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz interesującego tematu napisz do nas. Przygotujemy autorski program tylko dla Ciebie i Twojej organizacji.

Zobacz więcej

Zarządzanie partnerem i projektem outsourcing call center

Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług call center i zleceniami, które realizuje on dla naszej organizacji to proces wymagający określonych kompetencji i wiedzy. Współpraca z outsourcing call center zakłada przeniesienie odpowiedzialności na partnera oraz pozwala korzystać z eksperckiej wiedzy i zasobów, których nie trzeba rozwijać we własnej organizacji. Aby jednak współpraca ta była skuteczna konieczne jest zarządzanie kluczowymi elementami projektów cc realizowanych na zewnątrz naszej organizacji oraz krytycznymi elementami relacji biznesowych i operacyjnych z dostawcą usług. Szkolenie dedykowane jest dla organizacji, które rozpoczynają współprace z dostawcą lub dostawcami usług cc, a także dla firm, które chcą usprawnić już realizowane procesy i relacje.

Zobacz więcej

Ekonomia Behawioralna w Sprzedaży

Praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów – heurystyk – wynikające z ograniczonej racjonalności).

Zobacz więcej

Zarządzanie projektem call center

Skuteczne zarządzanie kampaniami call center jest celem managerów call center, szkolenie pomoże liderom i supervisorom zdefiniować najważniejsze cele kampanii oraz maksymalizować efektywność projektów w contact centers.

Zobacz więcej

Coaching zachowań sprzedażowych

Profesjonalny coaching jest jedną z najlepszych metod wsparcia i rozwoju sprzedawców szczególnie dlatego, że rzadko pracują oni zespołowo, a ich praca, klienci i problemy są bardzo indywidualne.

Zobacz więcej

Zarządzanie czasem

Szkolenie pomoże Ci wyznaczyć priorytety w swoich zadaniach na stanowisku pracy. Skutecznie zarządzić zadaniami i priorytetami. Jeśli masz problem z wyznaczaniem celów, jeśli czas stanowi deficytowy zasób - to szkolenie jest dla Ciebie.

Zobacz więcej
< Wróć do Home