Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Akademia Coachingowego Stylu Zarządzania

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Akademia Coachingowego Stylu Zarządzania przygotowuje managera do pracy w roli coacha indywidualnego i coacha zespołowego.
Manager/Coach to manager wykorzystujący potencjał swojego zespołu - całego  jak i poszczególnych jego członków, budujący partnerstwo oparte na wspólnych wartościach, inspirujący do zmiany i rozwoju swoich podwładnych, budujący swój autorytet i zaufanie.

CELE SZKOLENIA

Techniki coachingowe w pracy managera są niezwykle użytecznymi narzędziami. Można je wykorzystywać zarówno w pracy indywidualnej jak i z całym zespołem. Wymagają jednak warsztatu typowego dla roli coacha, znajomości istoty i zasad coachingu jak i jego użyteczności na poszczególnych stadiach rozwoju pracownika oraz kluczowych kompetencji coachingowych. Są skuteczne, bo odpowiedzialność w coachingu zawsze stoi po stronie coacha - w tym przypadku współpracownika i to on sam decyduje o celach w procesie. Jeśli pracujemy na realnych wyzwaniach zespołu, wykorzystując techniki coachingowe mamy pewność, że motywacja do osiągnięcia tych celów jest znacznie większa, bo cele wyznaczane przez samych członków zespołu są ich własnością.

CZAS TRWANIA AKADEMII COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA
Cały program obejmuje 5 modułów po dwa dni warsztatów. Łącznie 80 h szkolenia. Każdy moduł to dwa dni po 8 h czyli 16 h warsztatów. Program obejmuje również sesje mentorcoachingowe i coachingowe dla managera. 

Istnieje możliwość elastycznego dopasowania programu do potrzeb organizacji. 

KTO PROWADZI?

Nasz zespół to doświadczeniu i skuteczni Mentorzy oraz Coachowie ICF największej światowej organizacji zrzeszającej coachów na całym świecie, będących jednocześnie trenerami biznesu i trenerami coachingu oraz ekspertami branży alkoholowej.

RAMOWY PROGRAM AKADEMII COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA - 5 modułów, 10 dni szkoleniowych

I MODUŁ - 
ISTOTA COACHINGU

  • Istota i rodzaje coachingu
  • Model GROW - podstawowy model pracy managera-coacha
  • Praca z Celem-model Valid (forma visual coaching)
  • Budowanie kontraktu coachingowego.
  • Koło kompetencji
  • Praca z wizją 3D
  • Etapy rozwoju pracownika vs coaching jako proces rozwojowy.
  • Potential Extraction Model- autorski model do pracy na etapie rzeczywistości w modelu GROW.
  • Active Creation Method- autorski model wykorzystywany na etapie generowania opcji w modelu GROW.

II MODUŁ - KOMPETENCJE  MANAGERA COACHA

  • Pętla Coachingu - podstawowe kompetencje coacha-managera
  • Zadawanie pytań-pytania sięgające sedna
  • Model 7 Perspektyw- autorski model wykorzystywany na etapie przeglądu pomiędzy sesjami
  • Praca z metaforą i wartościami  w coachingu
  • KASH, PIES, SWOT forma visual coaching
  • Aktywne słuchanie w roli managera coacha
  • Poziomy słuchania
  • Odzwierciedlanie w coachingu
  • Praca z rekwizytami- neurocoaching w pracy managera c.d

III MODUŁ - ROZWÓJ POTENCJAŁU COACHINGOWEGO I POGŁĘBIANIE ŚWIADOMOŚCI MANAGERA-COACHA

  • Wartości  managera coacha
  • Praca z kartami i obrazem w coachingu
  • Emocje w pracy managera-coacha
  • Styl coachingowy managera
  • Techniki pracy z przestrzenią
  • Odmiany coachingu
  • Indywidualny plan rozwoju Managera Coacha
  • Superwizje sesji coachingowych
  • Praca z modelami biznesowymi w coachingu.
  • Flow w coachingu.

IV MODUŁ - TECHNIKI COACHINGOWE W PRACY Z CAŁYM ZESPOŁEM

  • Schemat Thomanna i Metoda Aktywizująca Przeżywanie
  • Active Creation Method- autorska metoda inspirowania i generowania kreatywnych rozwiązań
  • Group Coaching Debate Method czyli autorska metoda wykorzystywana w coachingu zespołowym, kiedy w drugiej fazie, coachee jest „poza grupą”
  • Group Exploration Method-autorska metoda wykorzystywana w coachingu zespołowym

V MODUŁ - TECHNIKI MANAGERA COACHA ZESPOŁOWEGO

  • Temat na okładkę - technika w coachingu zespołowym stosowana jako jedna z technik pracy z celami i wizją.
  • Warsztat wartości-metoda pracy z wartościami zespołu.
  • Praca z przestrzenią i strategia Kurta Vonneguta-techniki planowania kroków wdrożenia opcji zespołu
  • Superwizja sesji coachingowych
  • Action Learning w coachingu zespołowym.

W CENIE

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy 
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu dla uczestników -  skrzynka Mail Box/Zapytaj Trenera 

MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba Klienta Zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo.

Zapraszamy - napisz do nas!

Katalog szkoleń zamkniętych.

< Wróć do Home