Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Emisja Głosu - Warsztaty z Logopedą i Aktorem

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Emisja głosu - warsztaty z logopedą i aktorem. Sztuka emisji i impostacji głosu, głos jako Twoje narzędzie pracy. Szkolenia dla Telemarketera i dla Doradców Klienta. Wzmocnimy Twój kanał wokalny.

Emisja głosu - szkolenie i warsztaty dla telemarketerów i doradców klienta


CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia z emisji głosu jest nabycie umiejętności adekwatnego mówienia nie za szybko lub za cicho, mówienie długo i bez zmęczenia, a także wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji. Uczestnicy zapoznają się ze skutecznymi sposobami dbania o higienę głosu oraz nauczą się zarządzać czasem i przebiegiem rozmowy świadomie pracując głosem.

Szkolenie z emisji głosu - podczas warsztatów

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Otrzymasz narzędzia, dzięki którym sam będzie mógł ćwiczyć głos, dykcję, wymowę oraz podnosić sprawność językową
  • Rozwiniesz umiejętności świadomej pracy głosem
  • Nauczysz się wykorzystywać sztukę nacechowania tekstu treściami emocjonalnymi, innymi od tych zawartych w warstwie werbalnej
  • Poznasz zasady prawidłowego prowadzenia głosu
 
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Emisja głosu w procesie komunikacji
  • Siła skutecznej komunikacji – jak mówić motywacyjnie
  • Świadoma praca głosem - środki ekspresji przyciągające uwagę klienta w rozmowie telefonicznej: tempo, pauza, akcent logiczny, modulacja, głośność wypowiedz, ton głosu, dykcja 
  • Czym jest mówienie, głoska, artykulacja, wymowa
  • Zasady właściwej pracy głosem
  • Proces powstawania dźwięku w mowie
  • Zasady działania narządów mowy
  • Warsztat emisji głosu – ćwiczenia narządów mowy
  • Emisja głosu – narzędzia pracy
  •  Zasady komunikacji werbalnej - język skutecznej perswazji w praktyce


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie z emisji głosu przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz wszystkich osób, którym zależy na kształtowaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia głosu.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Windykacja telefoniczna - poziom podstawowy i zaawansowany 
oraz

szkolenie z obsługi reklamacji.

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 

Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów
< Wróć do Home

Emisja Głosu Szkolenie

Prawidłowa emisja głosu ma ogromne znaczenie w każdym zawodzie, w którym ważna jest umiejętna praca głosem. Ze szkoleń w tym zakresie organizowanych przez CC Training korzystają przede wszystkim telemarketerzy i doradcy klienta, którzy chcą skuteczniej wykonywać swoją pracę. Emisja głosu szkolenie to dobra propozycja dla wszystkich, którzy chcieliby przyswoić sobie umiejętność prawidłowego prowadzenia głosu.
 

Jak wygląda szkolenie z emisji głosu?

Krzyk - Emisja GłosuSzkolenie z emisji głosu trwa dwa dni. Zajęcia prowadzone są w grupach nie przekraczających 12 osób, co umożliwia skuteczną pracę z każdym z uczestników oraz udzielanie indywidualnych wskazówek przez prowadzących. Warsztaty prowadzone są przez logopedę i aktora posiadających szeroką wiedzę i doświadczenie w prawidłowej emisji głosu.

Zakres szkolenia emisji głosu

W ramach szkolenia uczestnicy uczą się prawidłowego prowadzenia swojego głosu w różnych sytuacjach. Dzięki temu będą w stanie mówić z odpowiednim natężeniem i głośnością głosu, w dobrym tempie i bez odczuwania zmęczenia nawet przy dłuższej pracy głosem. Nauczą się utrzymywania higieny głosu i odpowiedniego prowadzenia rozmowy, żeby niepotrzebnie nie wydłużać jej trwania. Emisja głosu szkolenie umożliwia im ponadto bardziej efektywną komunikację z klientami. Uczestnicy uczą się odpowiedniego nacechowania wypowiedzi treściami emocjonalnymi oraz prowadzenia rozmowy w taki sposób, by przyciągnąć i utrzymać uwagę klienta. W ramach szkolenia teoretycznego przyswoją sobie zasady działania narządów mowy oraz dowiedzą się między innymi czym jest głoska, artykulacja czy wymowa.
 

Co otrzymują uczestnicy szkolenia emisji głosu?

W trakcie trwania szkolenia każdy jego uczestników otrzymuje:

  • materiały szkoleniowe,
  • możliwość uczestnictwa w panelach dyskusyjnych,
  • pomoc trenerów na każdym etapie nauki.

 

Po zakończeniu kursu uczestnicy otrzymują dodatkowo:

  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • raport zawierający plan dalszego rozwoju,
  • streszczenie wiedzy przekazanej podczas szkolenia
  • dostęp do skrzynki Mail Box umożliwiającej kontakt z trenerami i wysyłanie dodatkowych zapytań po zakończeniu kursu,
  • na życzenie możliwość przeprowadzenia prezentacji u klienta.

 

Dlaczego warto?

Mikrofon - Emisja Głosu Szkolenie Emisja głosu szkolenie niesie za sobą szereg korzyści dla uczestników. Przede wszystkim uczy ich operowania głosem w taki sposób, żeby go nie nadwyrężać. W zawodach, w których codzienna, długotrwała praca głosem to podstawa ma to kluczowe znaczenie. Ponadto uczestnicy przyswajają sobie wiedzę z zakresu nacechowania wypowiadanych treści emocjami. Dzięki temu będą w stanie świadomie wykorzystywać przekaz niewerbalny do osiągania swoich celów.
Co ważne, szkolenie nie kończy się w momencie otrzymania certyfikatu. W ramach kursu uczestnicy otrzymują narzędzia i wiedzę niezbędne do dalszej pracy nad głosem, już we własnym zakresie.