Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Nowe regulacje w sektorze e-commerce oraz w handlu elektronicznym

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
    Nowe regulacje w sektorze e-commerce oraz w handlu elektronicznym: szkolenia prawo, szkolenia e-commerce, szkolenia B2C, szkolenie sprzedaż przez internet.

    Poprzedni stan prawny i zmiany, które weszły w życie w dniu 25.12.2014 r.
    • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
    • ustawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny
    • ustawa z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    • uchwalenie ustawy o prawach konsumenta, dokonującej implementacji dyrektywy 2011/83/UE w sprawie praw konsumenta
    Kluczowe znaczenie ustawy o prawach konsumenta dla branży e-commerce - zmiany dotyczące umów zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa
    • Umowy wyłączone z zakresu zastosowania ustawy o prawach konsumenta
    • Umowy wyłączone z zakresu zastosowania prawa odstąpienia od umowy sprzedaży
    • Zmodyfikowane definicje: konsument, umowa zawarta na odległość, umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa, trwały nośnik
    • Nowe obowiązki informacyjne, nowa forma udzielania informacji
    • Szczególne obowiązki dotyczące umów zawieranych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej nakładających na konsumenta obowiązek zapłaty
    • Obowiązek uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności
    • Obowiązek wydania konsumentowi potwierdzenia zawarcia umowy
    • Zmiany w prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta: termin, forma, możliwość skorzystania z formularza odstąpienia od umowy
    • Skutki odstąpienia od umowy: zasady zwrotu świadczeń, zasady ponoszenia kosztów zwrotu świadczeń

    Zapisz się już dziś!


    Polecamy również szkolenie:
    Prawo konsumenckie w call/ contact center - zastosowanie i praktyczne warsztaty
    < Wróć do Home