Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Szkolenia komunikacja - Proces Efektywnej Komunikacji Przez Telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"

Szkolenie Komunikacja przez telefon

Proces efektywnej komunikacji przez telefon. Jeszcze nie tak dawno szkolenia z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych cieszyły się ogromną popularnością, ponieważ była to pierwsza kompetencja, którą rozwijano masowo w Polsce. Później wszyscy zaczęliśmy szkolić się ze sprzedaży i kształtować postawy pro-sprzedażowe, niejednokrotnie przeceniając wagę szkoleń sprzedażowych nad komunikacyjnymi. Zapraszamy - wracamy do źródeł!

CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności komunikowania się przez telefon w kontakcie z klientami, także nauka umiejętność poszukiwania rozwiązań i skutecznej wymiany informacji oraz rozwijania innych. Podczas szkolenia rozwijamy także postawy pro-klienckie. 

Szkolenie z zakresu komunikacji - na szkoleniu

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności komunikacji w procesie obsługi klienta
  • Otrzymasz wiedzę na temat poszukiwania skutecznych rozwiązań w pracy z klientem
  • Poznasz skuteczne techniki wywierania wpływu
  • Nauczysz się prawidłowo prowadzić rozmowę w sytuacji trudnej z klientem
  • Poznasz techniki identyfikacji i analizy problemów
  • Nauczysz się kontrolować swoje emocje i działać efektywnie w sytuacjach stresowych

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

  • Proces efektywnej komunikacji
  • Komunikacja nastawiona na budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Zasady skutecznej komunikacji przez telefon
  • Zasady poprawności językowej
  • Skuteczna argumentacja – język korzyści
  • Zasady otwartości postawy wobec klienta
  • Techniki radzenia sobie z emocjami klienta oraz własnymi w procesie obsługi klienta
  • Narzędzia skutecznej komunikacji.

UCZESTNICY SZKOLENIA: szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych oraz skutecznej komunikacji, a także tych osób, które szukają miejsc, gdzie będą mogły swobodnie wymieniać swoje niepopularne opinie i poglądy.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.

 Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Szkolenie z obsługi klienta

Ekonomia behavioralna w sprzedaży  

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Obsługa klienta przez telefon i budowanie relacji z klientami 
Techniki sprzedaży relacyjnej - pracownik jako business partner

< Wróć do Home

Szkolenie KomunikacjaSzkolenie Komunikacja

W rozwiniętym społeczeństwie komunikacja jest jedną z najistotniejszych części prawidłowego funkcjonowania, a niewłaściwe jej wykorzystanie może przysporzyć wiele trudności i utrudnić osiągnięcie zamierzonego celu. Osoby potrafiące z łatwością przekazać swoje myśli o wiele łatwiej radzą sobie z problemami, mają dobrze płatną, satysfakcjonującą pracę oraz dobry kontakt z rodziną i znajomymi. Odbierani są, jako ludzie, którzy wiedzą, czego chcą oraz dążący do swoich celów. Ludzie mający problemy z komunikacją często napotykają się z różnymi problemami, których rozwiązanie zająć im może bardzo dużo czasu. 


Umiejętność komunikacji


Na całe szczęście umiejętność komunikacji to zdolność, którą można wyszkolić i rozwijać. Rozwijanie jej i uczenie się podstaw dobrego sposobu przekazywania informacji wraz z odpowiednią argumentacją poprowadzi stanowić będzie podstawę do zdobywania nowych kontaktów biznesowych, a tym samym w przyszłości do o wiele lepszego wynagrodzenia za swoją pracę. 



Co oferują szkolenia komunikacji:



Na szkoleniach z komunikacji nauczymy Cię podstawowych sposobów na poprawę prowadzonych rozmów, efektywniejsze przekazywanie swoich argumentów oraz: 


• Narzędzia skutecznej komunikacji
• Budowanie dobrych i trwałych relacji
• Technik wywierania wpływu
• Efektywną sprzedaż swoich racji
• Zasady dobrej sprzedaży
• Sposoby radzenia sobie z emocjami własnymi oraz rozmówcy
• Efektywną sprzedaż w komunikacji
• Zasady otwartej postawy
• Psychologię sprzedaży

Poprawa komunikacji bezpośrednio przyczyni się nie tylko do życia osobistego oraz biznesowego. Kluczem dobrej komunikacji jest prostota i płynność przekazywanych treści. Ocena odbiory w przypadku zrozumiałej i uzasadnionej argumentacji jest bardziej otwarta, dzięki temu powierza ona większe zaufanie w rozmówcy.

 

KomunikacjaNarzędzia Skutecznej Komunikacji


Narzędzia skutecznej komunikacji pozwolą na rozwijanie swoich umiejętności oraz zrozumienie jak skutecznie dobierać słowa w prowadzonych rozmowach. Takie podstawowe zasady pozwolą na budowanie umiejętności dobrego dyplomaty. Dzięki temu będzie istniała możliwość łatwiejszego i bardziej spontanicznego budowania dobrych i trwałych relacji z klientem oraz znajomymi, skutecznej argumentacji swoich poglądów i łatwiejszego nawiązywania relacji z nowo poznanymi ludźmi.

Zaprezentowane na szkoleniach techniki wywierania wpływu doprowadzą do zyskania umiejętności zwiększającą efektywną sprzedaż, a tym samym pozyskiwaniu lepszych zarobków. Potrafiąc przekonywać do swoich racji częściej można dokonywać zamierzonych przez samego siebie działań, a to przyczynia się do czerpania większej satysfakcji z wykonywanych prac.

 

Szkolenia ze Skutecznej Komunikacji



Szkolenia skierowane są również do nauki zasad dobrej sprzedaży. Działań nastawionych na jasną i klarowną współpracę z klientem i zyskaniem jego zaufania. 

Sama komunikacja to również umiejętność panowania nad swoimi emocjami. Kurs nasz przewiduje kilka sposobów rozpoznawania u siebie nieadekwatnych emocji, oraz skutecznym ich uwalnianiu. Tak by klient nie został obarczony negatywnym nastawieniem wynikającym ze złego humoru. 

Rozumiejąc zasady swoich emocji oraz ucząc się otwartości w relacjach z innymi, o wiele łatwiej jest utrzymywać pozytywne relacje z klientem, a także własną rodziną i znajomymi.