Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Rekrutacja i selekcja pracowników call center

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Właściwy dobór pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje decyduje o zdolnościach firmy do konkurowania. Masowa rekrutacja w call center jest wyzwaniem liderów call center. Zapraszamy na szkolenie z zakresu rekrutacji.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności efektywnego wyboru kandydatów na stanowiska Działu Obsługi Klienta call center. Ważnym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat standardów oraz procedur niezbędnych do wykorzystywania w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

  • Rozwiniesz umiejętności skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników call center
  • Otrzymasz wiedzę na temat kompetencji potrzebnych na stanowisku pracownika Działu Obsługi Klienta
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy rekrutacyjnej
  • Otrzymasz wiedzę oraz narzędzia na temat kryterium oceny i selekcji pracowników
  • Poznasz procedury wewnętrzne call center

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Proces rekrutacji oraz selekcji pracowników
  • Rozmowa rekrutacyjna
  • Procedury wewnętrzne call center
  • Kompetencje niezbędne na stanowisku w Dziale Obsługi Klienta
  • Standardy rekrutacji pracowników
  • Kryteria oceny i selekcji pracowników
  • Efektywność procesu rekrutacji pracowników call center
  • Rotacja pracowników call center

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej call center, Działów HR oraz wszystkich osób zajmujących się rekrutacją, której zależy zwiększeniu efektywności selekcji pracowników call center.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie: 
Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center - budowanie zespołów pracowniczych 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte: 
Świadoma wizualizacja biznesowa 
Kreatywność/ myślenie dywergencyjne w działach sprzedaży 


< Wróć do Home