Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Szkolenie dla Accountów Call Center

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Kluczowe, niedoceniane stanowisko w strukturach obsługowych. Pracownicy obsługi klienta korporacyjnego często pytają jak prowadzić negocjacje biznesowe z klientem zlecającym w branży contact center, jak dobrze sprzedawać, a jednocześnie skutecznie realizować kampanie cc. 

CEL GŁÓWNY WARSZTATU

  1. Zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia profesjonalnych negocjacji biznesowych, głównie w formie warsztatowej, z nastawieniem na budowanie relacji z Klientem zlecającym w call center
  2. Rozwój kompetencji ‘Branie odpowiedzialności’, czyli  gotowości do brania osobistej odpowiedzialności za efekty biznesowe realizowanego projektu a co za tym idzie wychodzenia z inicjatywą negocjacyjną do klientów (funkcja doradcza, zapobieganie spadkom rentowności projektu).
  3. Rozwój postawy asertywnej pozwalającej budować partnerskie relacje z Klientem.


RAMOWY ZAKRES SZKOLENIA

  • Budowanie siły  negocjacyjnej – specyfika budowania relacji z klientami w branży call/conact center
  • Cele i rodzaje negocjacji biznesowych w branży call center - modele rozliczeń w branży call/conatct center, renegocjacje umów długoterminowych
  • Trójkąt Satysfakcji (Interesy Rzeczowe, Proceduralne, Psychologiczne) - czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klientów Zlecających w branży contact center.
  • Skuteczny negocjator – rozpoznanie własnego stylu oraz mocnych i słabych stron stosowanego sposobu negocjowania
  • Postawa asertywna/biznes partnera w rozmowach negocjacyjnych i codziennej pracy z klientami
  • Psychologiczne aspekty negocjacji (konflikt, opór, pasywność, brak decyzyjności, syndrom myślenia grupowego, współpraca i zgoda)
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w rozmowach negocjacyjnych
  • Zasady negocjacji biznesowych - Model Harvardzki vs nurt psychologiczny - jaki model wybrać? Strategie negocjacji oparte na technice win –win
  • Techniki domykania rozmowy handlowej w negocjacjach
  • Pokonywanie obiekcji klientów - Outframing – technika uprzedzanie zastrzeżeń; Reframing – technika przeramowania zastrzeżeń. 

UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla Accountów, Sprzedawców, Kierowników, Koordynatorów – wszystkich osób, które na co dzień mają relacje biznesową z klientem zlecającym w branży call/contact center.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja projektu
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie: 
Ekonomia behawioralna w sprzedaży 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne / otwarte: 
Budowanie zyskownych relacji biznesowych
Lobbying 


< Wróć do Home