Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Szkolenie dla Trenerów węwnętrznych call center

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Klasyka TRAIN THE TRAINER osadzona w call centrowej rzeczywistości. Metody podnoszenia konwersji sprzedaży i motywacji pracowników w call center poprzez doskonalenie sztuki trenerskiej. Animowanie świata contact center, budowanie pomostów pomiędzy pokoleniami pracowników. Praca słowem i ciałem. Zapraszamy!

CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia dla trenerów jest ukształtowanie postawy trenerskiej uczestników szkolenia, kształtowanie kompetencji rozwijanie siebie i innych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej i orientacji na podnoszenie wyników sprzedażowych zespołów. Umiejętność rozmowy z trudnym pracownikiem oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji w pracy z zespołem – kształtowanie zachowań i postaw pracowniczych w procesach uczenia i rozwoju.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Poznasz skuteczne techniki budowania atmosfery giełdy (pobudzania motywacji) i zasad prowadzenia szkoleń sprzedażowych
  • Otrzymasz wiedzę na temat stosowania technik szkoleniowych – uczenia osób dorosłych
  • Rozwiniesz umiejętność projektowania i ewaluacji modułów szkoleniowych
  • Poznasz skuteczne techniki prezentacji
  • Rozwiniesz umiejętność kształtowania postawy trenerskiej oraz postaw pracowniczych w procesach uczenia rozwoju
  • Poznasz skuteczne zasady efektywnej komunikacji w pracy z zespołem
  • Poznasz zasady zawiązywania procesów grupowych niezbędnych do rozwoju zespołowości. 
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Rola trenera w call center - zakres zdań, typowy dzien pracy, KPI
  • Zasady efektywnej komunikacji z zespołem - budowanie autorytetu nieformalnego Trenera
  • Techniki podnoszenia skuteczności sprzedaży - budowanie atmosfer giełdy - pobudzanie motywacji i dynamiki sprzedażowej
  • Projektowanie i ewaluacja modułów szkoleniowych
  • Techniki skutecznej prezentacji
  • Andragogika – uczenie osób dorosłych
  • Techniki pobudzania motywacji
  • Skuteczne motywowanie pracowników call center
  • Feedback – skuteczne narzędzie trenerskie do przekazywania informacji zwrotnej
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dla  trenerów call center, którym zależy na podnoszeniu konwersji sprzedaży i motywacji pracowników call center.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja szkolenia
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe oraz One Pager - pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie: 
Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center - budowanie zespołów pracowniczych 
Zarządzanie jakością poprzez coaching i monitoring

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte: 
Świadoma wizualizacja biznesowa 
Zarządzanie stresem i automotywacja do pracy 

< Wróć do Home