Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Szkolenie Obsługa Klienta, Telefoniczna Obsługa Klienta

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta - podnoszenie jakości obsługi klienta to coś, co lubimy najbardziej. Podczas szkoleń dajemy gotowe rozwiązania oraz pracujemy na rzeczywistych case study z różnych branż – w ten sposób proponujemy również benchmark rynkowy naszym klientom. 

Telefoniczna obsługa klienta - szkolenie zamknięte


Podczas szkoleń dzielimy się naszym wieloletnim doświadczenie w pracy z największymi call center outsourcingowymi, gdzie od 1997 roku wyznaczamy i weryfikujemy standardy obsługi klienta. Holistyczne spojrzenie na aspekty obsługi klienta oraz doświadczenie w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pozwala nam także na realizację działań szkoleniowych dedykowanych dla pracowników Bezpośredniej Obsługi Klienta. Podczas szkoleń dajemy gotowe rozwiązania oraz pracujemy na rzeczywistych case z różnych branż – benchmark dla klienta.


Szkolenia obsługa klienta - telefon


CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest kształtowanie postawy pro-klienckiej oraz nauka sprawdzonych standardów profesjonalnej telefonicznej obsługi klienta. Uczestnicy poznają gotowe pro-klienckie komunikaty obsługę wraz z Check – Listą benchmarku rynkowego. Nabycie umiejętności skutecznego komunikowania się poprzez poznanie schematów poznawczych oraz teorii psychologicznych w świadomym procesie efektywnej komunikacji z klientami. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie znaczenia komunikacji interpersonalnej w bardzo spersonalizowanym kontakcie z klientami. Celem szkolenia jest także doskonalenie umiejętności efektywnego posługiwania się głosem w sytuacji komunikacji telefonicznej.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności efektywnego komunikowania się w rozmowie z klientem  
  • Poznasz sposoby budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta
  • Poznasz profesjonale standardy obsługi klienta przez telefon wraz z gotowwymi komuikatami obsługowymi
  • Poznasz standardy korespondencji e-mail i chat wraz z gotowymi szablonami i komunikatami.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Proces efektywnej komunikacji w telefonicznej obsłudze klienta
  • Emisja głosu
  • Zasady budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych - check lista wraz z gotowmi komunikatami obsługowymi
  • Typologia pytań w obsłudze klienta
  • Język korzyści w procesie obsługi klienta
  • Postawa pro-kliencka, budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach obsługowych
  • Standardy korespondencji e-mail i chat wraz z gotowymi szablonami 
  • Warsztaty coachingowe – analiza rozmów pracowników z klientami. Coaching w trakcie szkolenia jest najbardziej efektywną formułą warsztatową. 

UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu postawy pro-klienckiej oraz poznaniu standardów profesjonalnej obsługi klienta.


CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • certyfikaty uczestnictwa
  • materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy 
  • na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
  • pomoc trenerska po szkoleniu -  skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

MIEJSCE SZKOLENIA:
 siedziba klienta zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo
Zobacz też nasze szkolenia negocjacje.

Zapraszamy także na inne szkolenia w zakresie:
obsługa klienta szkolenie
telefoniczna obsługa klienta szkolenie
szkolenia negocjacje
obsługa trudnego klienta szkolenia
szkolenie z obsługi reklamacji 
emisja głosu szkolenie
szkolenie komunikacja

Zapraszamy - wyślij zapytanie i dowiedz się więcej!

Zapraszamy również na szkolenie "Obsługa trudnego klienta, rozmowy problemowe"


Katalog szkoleń indywidualnych.
< Wróć do Home

Telefoniczna Obsługa Klienta - Szkolenie

Obsługa klienta obecnie obejmuje nie tylko kontakty bezpośrednie, ale również dotyczy obsługi klienta przez telefon. W oparciu o model telefonicznej obsługi klienta działają przede wszystkim zespoły call center, ale również firmy specjalizujące się w oferowaniu produktów i usług, które budują zespoły skupione na kompleksowej obsłudze klienta także w oparciu o kontakty telefoniczne i mailowe. Do takich osób skierowane są szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu telefonicznej obsługi klienta.
 

Przykładowe zagadnienia poruszane w czasie szkolenia


Telefoniczna obsługa klienta może obejmować następujące zagadnienia:

  • Efektywna komunikacja w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem,
  • Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klienta,
  • Radzenie sobie z tak zwanym trudnym klientem,
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji z klientem według przyjętych standardów,
  • Wykorzystanie języka korzyści w czasie rozmowy z klientem.

Jak budować relacje z klientem przez telefon?


Obsługa Telefoniczna Klienta Telefoniczna obsługa klienta w czasie szkolenia obejmuje dwa dni, w czasie których uczestnicy uczą się, jak prawidłowo posługiwać się własnym głosem. Oprócz ćwiczeń z zakresu emisji głosu ważną częścią szkolenia jest umiejętność budowania właściwych relacji z klientem. Budowanie relacji opiera się przede wszystkim na właściwej komunikacji i umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem, co z kolei wiąże się z zadawaniem odpowiednich pytań. Integralną częścią wielu rozmów telefonicznych z klientami jest również umiejętność radzenia sobie z obiekcjami klientów czy też umiejętność przyjmowania krytyki i reagowania na nią we właściwy sposób.
 

Co obejmuje telefoniczna obsługa klienta?


Obsługa Klienta przez TelefonZespół telefonicznej obsługi klienta to wizytówka firmy. To od sposobu, w jaki pracownicy odbierają telefony od klientów zależy, w jaki sposób jest postrzegana przez klientów firma i jak odbierane są jej produkty czy oferowane usługi. W tym zakresie istotne są standardy obsługi klienta, które bardzo często należy połączyć z komunikatami wgranymi do systemu telefonicznego. W wielu działach obsługi klienta obsługa telefoniczna stanowi integralną część obsługi mailowej, a pracownicy takich działów zajmują się także obsługą czatów, udostępnianych na stronach internetowych. 
 

Nie tylko praca ze skryptami


W przypadku telefonicznej obsługi klienta w zespołach call center ważną umiejętnością, jaką w czasie szkolenia nabywają pracownicy takich działów, jest umiejętność pracy ze skryptami. Dotyczy to zazwyczaj rozmów wychodzących, które powinny być przeprowadzone według z góry ustalonego scenariusza. Nieco innymi umiejętnościami musi się wykazać pracownik, który odbiera połączenia przychodzące. W tym przypadku istotne jest zadawanie klientowi pytań, które doprecyzują zaistniały problem. Przydatna bywa typologia pytań, która pomaga w prowadzeniu rozmowy.

W telefonicznej obsłudze klienta wykorzystywane są przede wszystkim umiejętności miękkie, które w czasie szkolenia można poszerzyć o zagadnienia z zakresu negocjacji oraz praktyczne zastosowanie umiejętności sprzedaży przez telefon.