Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Sztuka negocjacji handlowych przez telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Sztuka negocjacji handlowych przez telefon. Dobry negocjator powinien mieć bystry umysł i nieograniczoną cierpliwość; wiedzieć jak udawać, i jednocześnie nie być kłamcą.

„(…) Dobry negocjator powinien mieć bystry umysł i nieograniczoną cierpliwość; 
wiedzieć jak udawać, i jednocześnie nie być kłamcą;
budzić zaufanie, nie ufając jednocześnie innym;
być skromnym i umieć mimo to jasno przekazać swoje zdanie;
potrafić oczarować innych, nie ulegając ich czarowi (…)
Fred Charles  Ikle”


CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój kompetencji negocjacyjnych oraz umiejętność budowania relacji z klientem w trakcie negocjacji. Uczestnicy będą mieli okazję poznać swoje własne mocne strony oraz obszary do rozwoju w ramach kompetencji negocjacyjnych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z technikami negocjacji oraz całym kompendium wiedzy  tego procesu. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób efektywnie prowadzić oraz stosować techniki negocjacji.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych
  • Otrzymasz wiedzę na temat stosowania negocjacji w całym procesie obsługi klienta
  • Poznasz skuteczne techniki negocjacji handlowych
  • Nauczysz się prawidłowo prowadzić negocjacje handlowe i rozpoznawać najczęściej stosowane taktyki negocjacyjne
  • Poznasz zasady świadomego kreowania własnego stylu negocjacyjnego
  • Poznasz mechanizmy i strukturę rozmowy negocjacyjnej

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Czym są negocjacje handlowe?
  • Techniki negocjacji handlowych
  • Efektywność stosowania negocjacji w procesie obsługi klienta
  • Struktura rozmowy negocjacyjnej
  • Zarządzanie czasem i przebiegiem rozmowy negocjacyjnej
  • Skuteczne techniki wywierania wpływu społecznego w celu budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Schematy poznawcze oraz teorie psychologiczne w obszarze negocjacji
  • Warsztaty – interaktywny trening rozmów negocjacyjnych

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów  Sprzedaży, Przedsiębiorców  i wszystkich tych osób, którym zależy na kształtowaniu postawy pro-sprzedażowej i poznaniu w praktyce technik skutecznych  negocjacji handlowych.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Ekonomia behavioralna w sprzedaży 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Strategia współpracy z klientami 
Profesjonalne metody sprzedaży 

< Wróć do Home