Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Sztuka prezentacji w kontakcie bezpośrednim - budowanie wizerunku, praca z kamerą

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Szukasz szkolenia które pomoże Twojemu zespołowi doskonale komunikować się z Klientami? Nienaganny wizerunek w trakcie wystąpień publicznych, dobrze dopasowany do odbiorcy przekaz, sprawne dostarczanie komunikatów do osobowości słuchacza - zapraszamy na szkolenie ze sztuk prezentacji! Twarzą szkolenia jest Andrzej Młynarczyk, gwiazda serialu M jak Miłość. Zapraszamy!

CELE SZKOLENIA
Zapraszamy do udziału w szkoleniu typu 'Must Have'. To podstawowe szkolenia polecane każdemu pracownikowi. Głównym celem szkolenia jest kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia skutecznej prezentacji oraz tworzenia profesjonalnego wizerunku. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie aspektów komunikacji interpersonalnej oraz dostarczenie wiedzy z zakresu budowania oraz tworzenia pierwszego dobrego wrażenia w kontakcie bezpośrednim. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów z uwzględnieniem treningu pracy z kamerą.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia profesjonalnej prezentacji
  • Rozwiniesz umiejętności budowania pozytywnego wrażenia
  • Poznasz techniki skutecznego zainteresowania wystąpieniem swojego audytorium 
  • Poznasz zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej
  • Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy językiem korzyści.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Zasady profesjonalnej prezentacji
  • Sztuka prezentacji bezpośredniej
  • Konstruowanie prezentacji
  • Tworzenie pierwszego pozytywnego wrażenia
  • Profesjonalny wizerunek, wizualizacja własna oraz budowanie korzystnych relacji z audytorium
  • Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Skuteczna argumentacja – język korzyści w praktyce, mowa motywująca
  • Rola komunikacji niewerbalnej podczas budowania pozytywnego wizerunku
  • Zarządzanie emocjami i stresem podczas wystąpień publicznych
  • Warsztat – praca z kamerą video.

UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób występujących publicznie, prowadzących prezentacje, którym zależy na treningu tych umiejętności.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

 
Zapraszamy - wyślij zapytanie.

Uzupełnij swoją wiedzę, zapraszamy na szkolenie:

Szkolenie dla Account Call center. 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne / otwarte: 
Rozwój osobisty i warsztaty z aktorami 
Świadoma wizualizacja biznesowa

< Wróć do Home