Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Sztuka umawiania spotkań handlowych przez telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Sztuka umawiania spotkań handlowych przez telefon. Techniki efektywnego komunikowania się z Klientami, pokonywanie barier w dotarciu do osoby decyzyjnej, umówienie spotkania handlowego.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu skutecznego umawiania spotkań handlowych, głównie w formie warsztatowej. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie aspektów komunikacji interpersonalnej oraz dostarczenie wiedzy z zakresu skutecznych technik zainteresowania oraz zaangażowania w rozmowę z klientem.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy w sposób wiarygodny
  • Poznasz sposoby przekonania osoby decyzyjnej do umówienia się na spotkanie
  • Poznasz techniki skutecznego zainteresowania rozmową z klientem 
  • Poznasz skuteczne narzędzia komunikacyjne wpływające na budowanie korzystnych relacji z klientem
  • Poznasz zasady efektywnej komunikacji
  • Poznasz typologię klienta
  • Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem językiem korzyści
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Standardy profesjonalnej rozmowy handlowej w procesie telefonicznej obsługi klienta
  • Budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia w rozmowie telefonicznej
  • Rozmowy nastawione na budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Metody umawiania spotkań handlowych przez telefon
  • Docieranie do głównych osób decyzyjnych
  • Techniki przechodzenia przez „bramki sekretariatu”
  • Techniki wzbudzania i zaangażowania klienta rozmową
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Typologia osobowości klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych, handlowców oraz wszystkich osób, którym zależy na skutecznym umawianiu spotkań handlowych w procesie telefonicznej obsługi klienta.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!
Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Ekonomia behawioralna w sprzedaży 
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Sprzedaż, negocjacje i telesprzedaż
Profesjonalne metody sprzedaży

< Wróć do Home