Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Techniki zwalczania stresu i wypalenia zawodowego

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Techniki zwalczania stresu i wypalenia zawodowego. Zwalcz swój stres, podnieś motywację do życia i do pracy, poznaj techniki relaksacyjne i automotywacyjne!

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest pobudzenie motywacji oraz poznanie skutecznych sposobów zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Umiejętność maksymalizowania własnych działań poprzez motywowanie się, tworzenie dystansu do sytuacji generujących stres oraz dyskomfort pracy. Ważnym aspektem szkolenia jest zbudowanie w uczestnikach szkolenia wiary w możliwość zwiększenia efektywności swoich działań w oparciu o poznane narzędzia podczas szkolenia.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Rozwiniesz umiejętności zachowania postawy asertywnej oraz motywacji do działania 
  • Poznasz skuteczne techniki zapobiegania sytuacjom generującym stres oraz wypaleniu zawodowemu
  • Poznasz skuteczne sposoby działania w sytuacjach wymagających szczególnego zaangażowania oraz motywacji
  • Otrzymasz wiedzę na temat zwiększenia swojej efektywności zawodowej
  • Poznasz zasady wyeliminowania czynników wpływających demotywująco na twoją pracę
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Zjawisko stres i zarządzanie stresem
  • Warsztaty zarządzania stresem
  • Eustres i dystres
  • Diagnoza przyczyn i rozpoznanie zagrożeń generujących stres
  • Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
  • Zjawisko wypalenia zawodowego
  • Przyczyny i skutki wypalenia zawodowego
  • Skuteczne metody wsparcia w sytuacji wypalenia zawodowego
  • Asertywna kontrola emocji – trening asertywności
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych, kierowników, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób, którym zależy na zwiększeniu efektywności swoich działań w oparciu o narzędzia zapobiegania sytuacjom generującym stres oraz wypaleniu zawodowemu.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja szkolenia
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu 
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Trening mentalny - automotywacja w procesie sprzedaży 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Budowanie pewności siebie - samoświadomość 
Trening asertywności 

< Wróć do Home