Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Zarządzanie pokoleniem Z i Y

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Proponujemy bardzo ciekawe szkolenie - jak odpowiadać na wyzwania managerskie związane z zarządzaniem pokoleniami młodych pracowników? Jak zarządzać pokoleniem Millenialsów? 

CEL GŁÓWNY WARSZTATU
Szkolenie ma na celu omówienie specyfiki i psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, czyli tzw. pokoleniem/generacją Z. Kładzie nacisk na omówienie obecnych wyzwań managerskich i technik radzenia sobie w pracy codziennej, także w kontekście budowania charyzmatycznej postawy przywódcy.
Szkolenie uczy jak radzić sobie z pracownikami młodymi, wchodzącymi dopiero na rynek pracy (urodzeni po 1990 roku, dorastający w czasie dobrobytu i wśród najnowszych technologii), dla których mniej istotna jest stabilna praca i często są mniej lojalni wobec organizacji. Grupę tę cechuje duża pewność siebie i aktywność w każdej dziedzinie życia z naciskiem na korzystanie z technologii i mediów cyfrowych.

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ WIEDZIELI JAK:

  • skutecznie komunikować się z pracownikami Generacji Z; wyznaczać im cele i kontrolować ich pracę
  • wykorzystywać narzędzia motywacji i komunikacji w pracy biorąc pod uwagę fakt, że pracownicy pokolenia Z dużą wagę przywiązują do życia prywatnego, oczekując dużej swobody i elastyczności czasu pracy
  • skutecznie wykorzystać potencjał Generacja "multitasking" czyli  myślenia poza schematami i odważnego podejmowanie nowych wyzwań, umiejętność współpracy, gotowość do dzielenia się wiedzą i otwartością na zmiany;
  • budować autorytet szefa i filary charyzmatycznego przywództwa
  • radzić sobie z wyzwaniem jakim jest niska dyscyplina pracy, niechęć do korporacyjnie narzucanych rozwiązań, w szczególności ingerujących w ich indywidualny branding. 
RAMOWY ZAKRES SZKOLENIA

  • Charakterystyka ludzi i pracowników pokolenia Z. Pokolenie Z w pracy -  młodzi, zdolni i nielojalni. Pokolenie 13 faktów.
  • Psychologiczne uwarunkowania i zagrożenia zarządzania Generacją Z
  • Postawa pokolenia Z - młodzi, sprytni i zuchwali w pracy.
  • Sposoby na efektywną komunikację z Zetami
  • Sposoby na radzenia sobie z niską dyscypliną pracy, niechęcią do korporacyjnych narzucanych rozwiązań i niską lojalnością Zetów
  • Pomysły na budowanie przez pracodawcę społeczności Pokolenia Z w portalach społecznościowych – employerbranding w praktyce managerskiej, po etapie rekrutacji – możliwości organizacji, benchmark rynkowy w ramach inspiracji
  • Cechy współczesnego przywódcy - rola lidera w zespole Pokolenia Z
  • Budowanie pozycji szefa na gruncie merytorycznym w związku z brakiem poszanowania dla autorytetu przełożonego przez Zety
  • Narzędzia i metody motywacji Zetów - jasność sprecyzowanych celów, nowe wyzwania, których osiągnięcie wiąże się z uzyskaniem uznania, prestiżu, poczucia wykonywania bardzo ważnych zadań, docenianie kreatywności i "wykorzystanie" twórczych rozwiązań proponowanych przez pracowników
  • Omówienie wybranych technik motywacji w call center.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest kadry zarządzającej w call center.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja projektu
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe oraz One Pager – pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba klienta zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING. 

Zainteresowało Cię to szkolenie? Napisz do nas

Uzupełnij swoją wiedzę, zapraszamy na szkolenie:
 
Zarządzanie zmianą oraz konfliktem w organizacji 

Zapoznaj się z ofertą szkoleń indywidualnych.
< Wróć do Home