Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Wydarzenia

Napisz do nas

BLOG

Partnerstwo dla edukacji rynku Customer Service i Contact Center

Ruszyła pierwsza edycja Studium Managera Call Center! Wkrótce pierwsze spotkanie Trenerów w ramach Akademii Jakości Contact Center- grudzień 2018! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J. zawarły porozumienie mające na celu zbudowanie spójnego programu edukacyjnego, a w efekcie wypełnienie luki edukacyjnej i kompleksowy rozwój kadr contact center. Dodatkowym bonusem w ramach oferty programowej ma być możliwość swobodnej wymiany know how w formie ciekawych nieformalnych spotkań w siedzibie SMB przy Czerskiej oraz spotkania tam decydentów z najważniejszych polskich firm, kształtujących rzeczywistość contact center na polskim i międzynarodowym rynku.

Zobacz więcej

Klient, konsument przewidywalnie nieracjonalny

Zapraszamy do udziału w szkoleniu  z tematu  ‘Ekonomia behawioralna w sprzedaży, konsument przewidywalnie nieracjonalny’.  Wiedza wciągająca, inspirująca i bardzo użyteczna - nagroda Nobla dla Daniela Kahnemanna „za wprowadzenie wiedzy psychologicznej do teorii ekonomii, szczególnie w zakresie postrzegania i podejmowania decyzji“.

Zobacz więcej

My Start Up #1

W środę 20.07 w Google Campus Warsaw wystartował nasz cykl My Start Up! Cykl otworzyło spotkanie prowadzone przez mecenas Natalię Burchardt oraz mecenas Małgorzatę Sajkiewicz - kancelaria Wierzbowski Eversheds.

Zobacz więcej

Raport z badania branży contact center

Zapraszamy do zapoznania się z „Raportem z badania branży outsourcing call/contact center”, który właśnie ukazał się na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu na zlecenie.

Zobacz więcej
< Wróć do Home