Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Piotr Węgrzynek

< Wróć do strony "Nasz zespół"
Piotr Węgrzynek – Trener i Coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu. Członek międzynarodowej organizacji Toastmasters gdzie sprawuje funkcję VP of Public Relations w jednym z klubów.

Otwarty i silnie zorientowany na cel. Związany z branżą call center od ponad 8 lat.

Dotychczas przeprowadziły ponad 400 godzin szkoleniowych.
Ukończył wydział zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również absolwentem Polish Open University gdzie po studiach podyplomowych: uzyskał tytuł zawodowy Coacha.
Od zawsze związany z zarządzaniem w obszarach sprzedaży i obsługi klienta m.in. Neotel Communications Polska Sp. z o.o., a także outsourcingu call center (Sitel International, P4 Sp. z o.o. oraz MoneyGram International). Aktualnie prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu  umiejętności miękkich, zarządzania oraz obsługi klienta.

SPECJALIZACJA TRENERSKA:
zarządzanie zespołem, motywacja pracowników, szkolenia, zarządzanie i kontroling jakości, zarządzanie projektami, wystąpienia publiczne oraz budowanie relacji z klientami.

REALIZOWANE TEMATY SZKOLENIOWE:
  • Telemarketing jako forma marketingu bezpośrednioego (seminaria/wykład)
  • Systemy klasy CRM jako narzędzia budowania relacji (seminaria/wykład/doradztwo)
  • Jak podchodzić do obsługi klienta – strateczicznie, taktycznie, czy operacyjnie? (seminaria/wykład/doradztwo)
  • Zarządzanie zespołem modele Adair’a, Tuckmana oraz Drexlera/Sibbeta (seminaria/wykład)
  • Umiejętności miękkie (szkolenie/warsztaty)
  • Zarządzanie zespołem (szkolenie/warsztaty)
  • Rozwiązywanie problemów w zespole (szkolenie/warsztaty)
  • Komunikacja (szkolenie/warsztaty/doradztwo).
< Wróć do Home