Emisja głosu szkolenie i warsztaty z logopedą i aktorem
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Emisja głosu - szkolenie i warsztaty dla telemarketerów i doradców klienta
Emisja głosu - warsztaty z logopedą i aktorem. Sztuka emisji i impostacji głosu, głos jako Twoje narzędzie pracy. Szkolenia dla Telemarketera i dla Doradców Klienta. Wzmocnimy Twój kanał wokalny.
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia z emisji głosu jest nabycie umiejętności adekwatnego mówienia nie za szybko lub za cicho, mówienie długo i bez zmęczenia, a także wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji. Uczestnicy zapoznają się ze skutecznymi sposobami dbania o higienę głosu oraz nauczą się zarządzać czasem i przebiegiem rozmowy świadomie pracując głosem.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Otrzymasz narzędzia, dzięki którym sam będzie mógł ćwiczyć głos, dykcję, wymowę oraz podnosić sprawność językową
- Rozwiniesz umiejętności świadomej pracy głosem
- Nauczysz się wykorzystywać sztukę nacechowania tekstu treściami emocjonalnymi, innymi od tych zawartych w warstwie werbalnej
- Poznasz zasady prawidłowego prowadzenia głosu.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
- Emisja głosu w procesie komunikacji
- Siła skutecznej komunikacji – jak mówić motywacyjnie
- Świadoma praca głosem - środki ekspresji przyciągające uwagę klienta w rozmowie telefonicznej: tempo, pauza, akcent logiczny, modulacja, głośność wypowiedz, ton głosu, dykcja
- Czym jest mówienie, głoska, artykulacja, wymowa
- Zasady właściwej pracy głosem
- Proces powstawania dźwięku w mowie
- Zasady działania narządów mowy
- Warsztat emisji głosu – ćwiczenia narządów mowy
- Emisja głosu – narzędzia pracy
- Zasady komunikacji werbalnej - język skutecznej perswazji w praktyce.
UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie z emisji głosu przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz wszystkich osób, którym zależy na kształtowaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia głosu.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
-
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
-
Certyfikaty uczestnictwa
-
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
-
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
-
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
-
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: Windykacja telefoniczna - poziom podstawowy i zaawansowany
orazszkolenie z obsługi reklamacji.
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów
Emisja Głosu Szkolenie - CCTraining
< Wróć do Home