Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Emisja głosu szkolenie i warsztaty z logopedą i aktorem

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"

Emisja głosu - szkolenie i warsztaty dla telemarketerów i doradców klienta

Emisja głosu - warsztaty z logopedą i aktorem. Sztuka emisji i impostacji głosu, głos jako Twoje narzędzie pracy. Szkolenia dla Telemarketera i dla Doradców Klienta. Wzmocnimy Twój kanał wokalny.

CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia z emisji głosu jest nabycie umiejętności adekwatnego mówienia nie za szybko lub za cicho, mówienie długo i bez zmęczenia, a także wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji. Uczestnicy zapoznają się ze skutecznymi sposobami dbania o higienę głosu oraz nauczą się zarządzać czasem i przebiegiem rozmowy świadomie pracując głosem.

Szkolenie z emisji głosu - podczas warsztatów

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Otrzymasz narzędzia, dzięki którym sam będzie mógł ćwiczyć głos, dykcję, wymowę oraz podnosić sprawność językową
  • Rozwiniesz umiejętności świadomej pracy głosem
  • Nauczysz się wykorzystywać sztukę nacechowania tekstu treściami emocjonalnymi, innymi od tych zawartych w warstwie werbalnej
  • Poznasz zasady prawidłowego prowadzenia głosu.
 
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
  • Emisja głosu w procesie komunikacji
  • Siła skutecznej komunikacji – jak mówić motywacyjnie
  • Świadoma praca głosem - środki ekspresji przyciągające uwagę klienta w rozmowie telefonicznej: tempo, pauza, akcent logiczny, modulacja, głośność wypowiedz, ton głosu, dykcja 
  • Czym jest mówienie, głoska, artykulacja, wymowa
  • Zasady właściwej pracy głosem
  • Proces powstawania dźwięku w mowie
  • Zasady działania narządów mowy
  • Warsztat emisji głosu – ćwiczenia narządów mowy
  • Emisja głosu – narzędzia pracy
  • Zasady komunikacji werbalnej - język skutecznej perswazji w praktyce.

UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie z emisji głosu przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz wszystkich osób, którym zależy na kształtowaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia głosu.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Windykacja telefoniczna - poziom podstawowy i zaawansowany 
oraz

szkolenie z obsługi reklamacji.

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 

Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów

Emisja Głosu Szkolenie - CCTraining

< Wróć do Home