Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Sprzedaż Negocjacje i Telesprzedaż

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"

Kliknij w temat szkolenia by zapoznać się z programem i założeniami szkoleń z negocjacji i telesprzedaży

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE - Professional Negotiating Skills

CELE SZKOLENIA: Głównym Celem szkolenia z negocjacji jest rozwój umiejętności niezbędnych do planowania i skutecznego prowadzenia bezpośrednich negocjacji handlowych. Dobre zrozumienie sposobów efektywnego negocjowania umożliwia częstsze finalizowanie kontraktów sprzedażowych na warunkach, które zapewniają podnoszenie poziomu zyskowności firmy. Szkolenie jest przydatne, gdy chcemy zapoznać uczestników z pojęciem negocjacji handlowych oraz poszczególnymi elementami tego procesu, pokazać uczestnikom jak przygotować i zaplanować poszczególne fazy negocjacji, zaprezentować uczestnikom w jaki sposób efektywnie poprowadzić oraz sfinalizować negocjacje.

Szkolenie z negocjacji - podczas prezentacji

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Będziesz potrafił rozpoznać, w którym momencie etap sprzedaży został zakończony i należy już rozpocząć negocjacje
  • Będziesz potrafił zaplanować proces negocjacji
  • Otrzymasz wiedzę z zakresu profesjonalnych negocjacji handlowych
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia negocjacji w sposób umożliwiający obustronne porozumienie
  • Poznasz techniki skutecznych negocjacji handlowych.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Professional Negotiating Skills
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Zarządzanie przebiegiem procesu negocjacji handlowych
  • Wpływ komunikacji interpersonalnej na skuteczność negocjacji
  • Techniki negocjacji handlowych
  • Efektywność stosowania negocjacji w procesie obsługowym klienta
  • Zasady kreowania własnego stylu negocjacyjnego
  • Skuteczna finalizacja negocjacji.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów  Sprzedaży, Przedsiębiorców  i wszystkich tych osób, którym zależy na rozwoju umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych.

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE RELACYJNE

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji, jak również z rozbudowaną jej etykietą. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy również na omówienie zasad etycznych jakie obowiązują na tym poziomie kontaktów biznesowych.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji na poziomie zaawansowanym
  • Otrzymasz wiedzę o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora
  • Rozwiniesz umiejętności "rozszyfrowywania" tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji.
  • Poznasz etyczne zasady prowadzenia negocjacji relacyjnych. 


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Negocjacje Gabinetowe
  • Proces zaawansowanych negocjacji relacyjnych
  • Techniki oraz metody wykorzystywane w negocjacjach
  • Cechy i umiejętności dobrego negocjatora
  • Rozgrywki oraz pułapki partnera negocjacji
  • Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę negocjacyjną
  • Techniki wywierania wpływu w trakcie negocjacji handlowych
  • Wykorzystanie potencjału osobowości do budowania długotrwałych relacji w trakcie procesu negocjacji biznesowych. 


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie jest przeznaczone jest dla kadry menadżerskiej, biorącej udział w procesach negocjacyjnych realizowanych w dłuższych realiach czasowych oraz na najwyższym poziomie stylu prowadzenia biznesu.

PROFESJONALNE METODY SPRZEDAŻY - Professional Selling Skills


CELE SZKOLENIA:
Sukces sprzedawcy zależy między innymi od: znajomości produktu, rynku, konkurencji, Klientów oraz strategii firmy w odniesieniu do własnego produktu. Szkolenie to kontynuacja i doskonalenie umiejętności sprzedażowych poznanych podczas szkoleń z metod sprzedaży. Elastyczna formuła programu pozwala na jego wprowadzenie równolegle ze szkoleniem dotyczącym produktu, dzięki czemu uczestnicy mają możliwość bezpośredniego wykorzystania poznanej wiedzy we własnym środowisku sprzedaży.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  •  Rozwiniesz umiejętności z zakresu profesjonalnych metod sprzedaży
  • Otrzymasz wiedzę o metodach i nowoczesnych technikach sprzedażowych wykorzystywanych w trakcie procesu obsługi klienta
  • Poznasz zasady prowadzenia profesjonalnej rozmowy sprzedażowej
  • Będziesz potrafił właściwie pozycjonować swój produkt na tle konkurencji
  • Będziesz potrafił elastycznie reagować na zmieniające się warunki rynkowe. 


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Profesjonalne metody sprzedaży
  • Oczekiwania współczesnego klienta
  • Skuteczna aktywizacja sprzedaży produktów i usług
  • Strategia sprzedaży produktów
  • Sprzedaż językiem korzyści – skuteczna argumentacja
  • Konkurencyjność produktów
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Techniki domykania sprzedaży.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie jest przeznaczone jest dla konsultantów telefonicznych, handlowców oraz wszystkich osób zajmujących się sprzedażą, którym zależy na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych.

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI


CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktyczną wiedzą na temat przygotowania się do negocjacji z sieciami handlowymi, prowadzenia rozmowy oraz przygotowania do współpracy z siecią handlową. Ważnym aspektem szkolenia będzie zwrócenie uwagi na to czym jest Klient sieciowy: jaka jest specyfika współpracy z siecią.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji z sieciami handlowymi
  • Otrzymasz wiedzę na temat przygotowania do wejścia na negocjacje
  • Poznasz pułapki oraz techniki manipulacyjne stosowane przez sieci
  • Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat Klienta sieciowego.  


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Strategie negocjacyjne
  • Zasady negocjacji BATNA/ ZOPA
  • Modele negocjacyjne: harwardzki a tradycyjny
  • Proces przygotowania do negocjacji z sieciami handlowymi
  • Etapy negocjacji
  • Gry negocjacyjne oraz pułapki manipulacyjne
  • Błędy negocjacji
  • Proces podpisywania umowy z siecią.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów  Sprzedaży, Przedsiębiorców  i wszystkich tych osób, którym zależy na rozwoju umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji z sieciami handlowymi.

STRATEGIA WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI - Account Development Strategy


CELE SZKOLENIA:
Szkolenie ma na celu ukształtowanie świadomości potrzeby budowania długotrwałych relacji z Klientami – dlaczego, co zyskuje pracownik, co zyskuje firma, także pokazanie uczestnikom sposobów zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w relacjach Klient – pracownik/firma oraz pokazania narzędzi w skutecznego budowania współpracy z klientami. Kluczowym elementem szkolenia jest pokazanie sposobów badania satysfakcji/oczekiwań Klientów – relacje osobiste vs badania lojalnościowe, zaangażowania z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oraz pokazanie niewerbalnych technik do wywierania długoterminowego wpływu na Klienta.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Otrzymasz wiedzę na temat wykorzystywania narzędzi marketingowych we współpracy z klientami
  • Poznasz techniki wywierania wpływu na Klienta
  • Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat sposobów badania oraz spełniania oczekiwań Klientów.  


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Planowanie strategii długofalowej z klientami
  • Skuteczne sposoby zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w procesie obsługi klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Efektywna komunikacja we współpracy z klientami
  • Metody prospectingu, up-sellingu oraz cross-sellingu w pracy Account’a
  • Skuteczne narzędzia budowania współpracy z klientami
  • Sposoby badania satysfakcji/oczekiwań Klientów
  • Niewerbalne techniki wywierania wpływu na Klienta.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników i specjalistów Działów Obsługi Klienta odpowiedzialnych za kontakt z klientami i budowanie długotrwałych relacji.

PROFESJONALNE UMIEJĘTNOŚCI POZYSKIWANIA KLIENTÓW - Profesional Prospecting Skills


CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności budowania strategii eksplorowania rynku i pozyskiwania nowego portfela klientów oraz stosowania prospectingu w praktyce biznesowej. Pracownicy poznają benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe w obszarze prospectingu. Najważniejsze jednak, że zdobędą profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów i budowania portfela klientów, także generowania wysokiej jakości leadów sprzedażowych.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowego portfela klientów
  • Otrzymasz wiedzę na temat oczekiwań rynkowych Klienta
  • Poznasz pułapki oraz techniki manipulacyjne stosowane przez sieci
  • Rozwiniesz umiejętności generowania leadów sprzedażowych.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Profesional Prospecting Skills
  • Realia rynkowe i segmentacja klientów
  • Działania prospctingowe
  • Metody analizy oferty produktowej na tle konkurencji
  • Benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe
  • Badania zadowolenia Klientów oraz wykorzystania aktywnie wyników
  • Budowanie zadowolenia Klientów
  • Działania cross-selling i up-selling.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone dla pracowników, specjalistów, managerów Działów Obsługi Klienta i Sprzedaży, odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskanie nowego biznesu oraz kampanie typu up-selling i cross-selling.

STRATEGIA SKUTECZNYCH PREZENTACJI - Strategy of sucessfull presentation


CELE SZKOLENIA:
Szkolenie ma na celu ukształtowanie umiejętności kreowania własnego pozytywnego wizerunku oraz skutecznej prezentacji, m.in. podczas spotkań firmowych, prelekcji konferencyjnych dla szerszego audytorium. Szkolenie ma na celu również polepszenie relacji z otoczeniem oraz pokazanie siebie z jak najlepszej strony. Ponadto kluczowym elementem jest rozwój umiejętności otwarcia się na innych ludzi i eksponowania mocnych stron.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku w biznesie
  • Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej prezentacji podczas wystąpień publicznych
  • Poznasz zasady skutecznej prezentacji
  • Rozwiniesz umiejętności eksponowania swoich mocnych stron podczas wystąpień publicznych. 


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Strategy of sucessfull presentation
  • Kreowanie własnego wizerunku w biznesie
  • Zasady skutecznej prezentacji
  • Bariery, blokady, stres – czynniki wpływające na jakość oraz skuteczność wystąpień publicznych
  • Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych
  • Pułapki prezentacji
  • Wyznaczanie oraz realizacja celów spotkań biznesowych
  • Wykorzystanie potencjału osobowego strategią skutecznej prezentacji.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Warsztaty obowiązkowe dla managerów, sprzedawców oraz pracowników obsługi bezpośredniej. Zachęcamy do udziału w interaktywnych warsztatach z wykorzystaniem kamery i doradztwa wieloletniego coacha. Podczas zajęć pracujemy na rzeczywistych case study oraz realiach i benchmarkach rynkowych. Każdy otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.

Up sell/ cross sell oraz Prospecting


CELE SZKOLENIA:
Głównym celem projektu jest zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników w obszarze pozyskiwania nowego portfela klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych z wykorzystaniem technik prospectingu, cross-selling’u oraz up-sellingu. Nasi doświadczeni trenerzy i praktycy biznesu pokażą jak w praktyce i w odniesieniu do rynku stosować techniki cross-sellingu oraz up-sellingu w biznesie. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma gotowe rozwiązania oraz zostanie wyposażony w wiedzę pozwalającą na efektywne stosowanie jej w codziennej pracy zawodowej przy założeniu, że cross-selling to sprzedaż mało rentownego produktu zaś up-selling to maksymalizacja sprzedaży produktu wysoko rentownego.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych
  • Otrzymasz wiedzę z zakresu strategii planowania prospectingu
  • Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży oraz generowania zysku  
  • Rozwiniesz umiejętności ukształtowania postawy pro-sprzedażowej
  • Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w rozmowie sprzedażowej.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Techniki prospectingu oraz sprzedaży „przy okazji”, czyli sztuka cross-selling’u i up-selling’u
  • Skuteczne narzędzia wywierania wpływu w zaawansowanych rozmowach z klientami
  • Nowoczesne techniki sprzedaży oraz negocjacji
  • Metody pokonywania obiekcji klienta
  • Dobre Praktyki Sprzedażowe
  • Strategia planowania prospectingu
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Działania maksymalizujące sprzedaż.

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów, sprzedawców oraz pracowników obsługi klienta. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.

NLP W SPRZEDAŻY

CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu NLP w sprzedaży – to jedno z najpotężniejszych narzędzi dostępnych w środowisku biznesu. Szkolenie prowadzone jest w interaktywnej formule warsztatowej z wykorzystaniem wielu ćwiczeń, case study, sesji problem solving oraz dyskusji moderowanych. Pracujemy z kamerą. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonego trenera i coacha. Nowatorskie ujęcie zajęć pozwala uczestnikom poznać nie tylko narzędzia NLP, ale także wnioskować i odnieść się do benchmarków rynkowych oraz w praktyce realizować założenia sztuki NLP.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku w biznesie
  • Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej prezentacji podczas wystąpień publicznych
  • Poznasz zasady skutecznej prezentacji
  • Rozwiniesz umiejętności eksponowania swoich mocnych stron podczas wystąpień publicznych 


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • NLP w sprzedaży
  • Psychologia NLP w sprzedaży
  • NLP jako narzędzie podnoszenia efektywności i skuteczności sprzedaży
  • Skuteczne techniki NLP w sprzedaży
  • Motywacja pracownika oraz narzędzia rozwoju sukcesu sprzedażowego
  • Budowanie por-aktywnej i pro-sprzedażowej postawy
  • Sztuka NLP w sprzedaży
  • Warsztat – interaktywny trening.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców, pracowników obsługi klienta oraz managerów.

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU


CELE SZKOLENIA:
Szkolenie ma na celu ukształtowanie umiejętności właściwego wykorzystywania technik wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Podczas zajęć warsztatowych razem z trenerem i coachem ćwiczymy w praktyce wywieranie wpływu społecznego. Razem z uczestnikami planujemy celowe działania na rzeczywistych case klienta wykorzystując wiedzę i benchmarki rynkowe o mechanizmach społecznego zachowania się ludzi.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności właściwego wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Otrzymasz wiedzę na temat skutecznych psychotechnik w praktyce
  • Rozwiniesz umiejętności aktywnego wyłapywania sygnałów kupna oraz będziesz potrafił zastosować je we właściwym momencie procesu sprzedaży
  • Poznasz sposoby posługiwania się nowymi technikami w sposób swobodny i naturalny.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Psychotechniki skutecznego sprzedawcy w praktyce
  • Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
  • Techniki wywierania wpływu a manipulacje
  • Reguły wywierania wpływu
  • Techniki perswazji oraz sposoby neutralizacji
  • Świadomość mowy werbalnej i niewerbalnej
  • Techniki stosowania argumentacji racjonalnej opartej na emocjach
  • Metody radzenia sobie w rozmowach z klientami w sytuacjach trudnych


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Warsztaty obowiązkowe dla managerów, sprzedawców oraz pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta, którym zależy na pogłębieniu wiedzy z zakresu technik wywierania wpływu. Każdy otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.

KREATYWNOŚĆ/MYŚLENIE DYWERGENCYJNE W DZIAŁACH SPRZEDAŻY


CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest pobudzenie kreatywności i innowacji w realizacji celów biznesowych, w tym wprowadzanie pomysłów w organizacji i biznesie oraz wprowadzanie zmiany. Trening zostanie poprowadzony pod czujnym okiem doświadczonego trenera i coacha, który wszystkie przygotowane ćwiczenia i case odniesie do rzeczywistych przykładów uczestników oraz organizacji. W ramach ćwiczenia umiejętności abstrahowania posłuży się także benchmarkiem rynkowym oraz sprawdzonymi materiałami.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności pobudzania kreatywności w biznesie
  • Otrzymasz wiedzę na temat tworzenia map myśli
  • Rozwiniesz umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Poznasz nowoczesne narzędzia oraz kreatywne techniki wpływające na realizację celów biznesowych


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Siła umysłu oraz tworzenie map myśli (Mind map ping)
  • Analiza SWOT
  • Debata Oksfordzka
  • Skuteczne wykorzystywanie burzy mózgów
  • Kapelusze myślowe
  • Techniki Kaizen
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Kreatywne techniki pamięci
  • Diagram Ryby - Ishikawa


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów.

TECHNIKI SPRZEDAŻY RELACYJNEJ – PRACOWNIK JAKO BIZNES PARTNER


CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami oraz rozwijaniu poziomu kompetencji jaką jest „Orientacja na cel i nastawienia na klienta”. Każdy z uczestników szkolenia zdiagnozuje swój poziom kompetencji oraz swój styl budowania zyskownych relacji z klientami.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności budowania relacji z klientami  
  • Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej komunikacji, jako płaszczyzny do porozumiewania się z klientem  
  • Rozwiniesz umiejętności poziomu kompetencji z orientacją na cel klienta
  • Poznasz skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Proces budowania relacji z klientami w organizacji
  • Budowanie biznesu w relacji pracownik-klient
  • Skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
  • Płaszczyzny porozumiewania się – Model Komunikowania von Thun’a
  • Czynniki sukcesu w sprzedaży relacyjnej
  • Różnice w komunikowaniu się mężczyzn i kobiet – preferencje w komunikowaniu się a płeć
  • Pracownik jako Biznes Partner
  • Style poziomu kompetencji.


UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów, którym zależy na umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami. 


Chcesz poznać terminy szkoleń? Przejdź do kalendarium.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
< Wróć do Home

Naucz się skutecznie negocjować. Zapisz się na szkolenie


Jeśli zależy Ci, by odnosić sukcesy w życiu zawodowym lub prywatnym, naucz się negocjować. Już teraz skorzystaj z naszych kursów. W przystępny sposób wprowadzimy Cię w tajniki skutecznej komunikacji. 
 

Każdy problem można rozwiązać...



Trzeba jedynie umieć negocjować, czyli komunikować się w taki sposób, by znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Negocjacje to w pewnym sensie sztuka porozumiewania się, która polega na tym, by rozpoznać potrzeby rozmówcy. Jest to dość trudne, bo czasem adwersarze celowo zatajają pewne informacje. Żeby dobrze prowadzić negocjacje, należy obserwować, jak zachowuje się i co mówi druga strona. Nierzadko właściwa ocena sytuacji jest ważniejsza od kwestii merytorycznych. Jeśli chcesz sprawnie prowadzić rozmowy, rozwiązywać konflikty, zgłoś się na szkolenia z negocjacji. Poznasz przydatne mechanizmy i triki, które wiele rzeczy Ci rozjaśnią, bo jak mawiał G. Kennedy, wszystko jest negocjowalne. 
 

Naucz się negocjować


Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się negocjować, choć niekoniecznie robiłeś to w sposób świadomy. Codzienne sytuacje, jak np. rozmowy o podwyżce, chęć uzyskania atrakcyjnego rabatu przy zakupach, zmuszają do szukania rozwiązań korzystnych dla obu stron. Warto
zgłosić się na szkolenia negocjacje, by poznać schematy komunikacji i nauczyć się pertraktować w taki sposób, by czerpać dla siebie korzyści. Nasi trenerzy Ci w tym pomogą. W zależności od potrzeb możesz skorzystać ze szkoleń otwartych lub też zamkniętych, które są dostosowane do konkretnej grupy docelowej.


 

Dlaczego negocjacje Ci nie wychodzą?



Pomimo tego, że jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz wspólny język, nie potrafisz negocjować? Nie załamuj się. Niewielkie zmiany w rozmowie mogą okazać się bardzo znaczące. Oferowane przez nas szkolenia negocjacje pokazują, jak prowadzić skuteczny dialog i zaradzić problemom, takim jak:
 

  • frustracje i złość
  • nieumiejętna analiza sytuacji
  • trudności w artykułowaniu swoich potrzeb
  • niesłuchanie drugiej strony.



To często popełniane błędy, które uniemożliwiają wypracowania korzystnego rozwiązania. Dzięki nam dowiesz się, jak ich unikać. Udzielimy Ci konkretnych porad, które sprawią, że odnajdziesz się w wielu ciężkich rozmowach.
 

Zrozumienie to podstawa


Podstawą udanych negocjacji jest wzajemne zrozumienie. Nie jest to łatwe. Żeby osiągnąć kompromis, trzeba przygotować się do rozmowy. Warto znać słabe i mocne strony adwersarza, choć niekoniecznie trzeba je otwarcie artykułować. Jeśli zdradzisz czyjeś niekompetencje, możesz być źle zapamiętany. Nie bój się przyznać, że twój rozmówca ma rację, ale zrób to w sposób taktowny, by nie osłabić przy tym swojej pozycji. Musisz prawidłowo rozeznać sytuację. Zapisz się na szkolenia z negocjacji, by stały się one Twoją mocną stroną. Nasi trenerzy pomogą ci w skutecznej komunikacji. Z nami osiągniesz sukces.