Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Raporty branży customer service, call center

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"


Raporty branżowe: raporty i analizy polskiego rynku outsourcing call center i rynku Business Proces Outsourcing. Jedyne dostępne na rynku raporty uwzględniające również in house call centers: wg kategorii, wg regionów, dla inwestorów, dla przedsiębiorstw zainteresowanych relokacją lub dywersyfikacją działalności. Zapraszamy!  

Dysponujemy zapleczem badawczym w zakresie opracowywania raportów branży customer service/call center. Nasz zespół badawczy to najlepsi konsultanci branży customer service/call center. Zakres raportów uzależniony jest od potrzeb naszych klientów, które precyzyjnie definiujemy przed przystąpieniem do analizy. 
Naszą przewagą jest fakt, że gromadząc dane docieramy nie tylko do danych dostępnych na rynku, ale również prowadzimy własne badania w oparciu o doświadczenie oraz stały kontakt z ekspertami, członkami stowarzyszeń, managerami branży call center/contact center.

PODSTAWOWE OBSZARY BADANIA:
  • Rynek call center w Polsce - uwzględnienie perspektyw: BPO vs in-house vs outsourcing call center
  • Kapitał Ludzki - rynek pracy (stop bezrobocia, rotacja personelu, średnio oczekiwane wynagrodzenie na stanowisku w regionie, analiza kosztowa form zatrudnienia, dostępna wiedza i kompetencje z obszaru call center na poziomie operacyjny i zarządczym, możliwe regionalne dofinansowanie do kosztów pracy)
  • Analiza konkurencji call center w regionie, możliwe zachęty inwestycyjne w regionie
  • Dostępność i koszty infrastruktury (nieruchomości, telekomy etc).
  • I inne na życzenie naszych klientów. 

Zapraszamy do realizacji badania - napisz do nas!

 

< Wróć do Home