Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Up sell/ cross sell oraz Prospecting

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Zapraszamy na szkolenie "Up sell/cross sell oraz Prospecting"

CELE SZKOLENIA
Głównym celem projektu jest zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników w obszarze pozyskiwania nowego portfela klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych z wykorzystaniem technik prospectingu, cross-selling’u oraz up-sellingu. Nasi doświadczeni trenerzy i praktycy biznesu pokażą jak w praktyce i w odniesieniu do rynku stosować techniki cross-sellingu oraz up-sellingu w biznesie. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma gotowe rozwiązania oraz zostanie wyposażony w wiedzę pozwalającą na efektywne stosowanie jej w codziennej pracy zawodowej przy założeniu, że cross-selling to sprzedaż mało rentownego produktu zaś up-selling to maksymalizacja sprzedaży produktu wysoko rentownego.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
  • Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych
  • Otrzymasz wiedzę z zakresu strategii planowania prospectingu
  • Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży oraz generowania zysku  
  • Rozwiniesz umiejętności ukształtowania postawy pro-sprzedażowej
  • Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w rozmowie sprzedażowej
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Techniki prospectingu oraz sprzedaży „przy okazji”, czyli sztuka cross-selling’u i up-selling’u
  • Skuteczne narzędzia wywierania wpływu w zaawansowanych rozmowach z klientami
  • Nowoczesne techniki sprzedaży oraz negocjacji
  • Metody pokonywania obiekcji klienta
  • Dobre Praktyki Sprzedażowe
  • Strategia planowania prospectingu
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Działania maksymalizujące sprzedaż.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów, sprzedawców oraz pracowników obsługi klienta. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa. 

Cena - 1 499 zł netto / 2 dni szkoleniowe - zapytaj o rabat przy większej liczbie chętnych

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home