Zarządzanie partnerem i projektem outsourcing call center
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Program szkolenia:
- właściwe określenie kontekstu, założeń ogólnych i celów współpracy oraz realizowanych projektów i kampanii cc
- bazy danych, skrypty, bazy wiedzy, produkt – najważniejsze elementy wejściowe dla każdego projektu cc
- zasady zarządzania zespołem w projektach outsourcingowych, w tym rola przedstawicieli zleceniodawcy
- szkolenia i zarządzanie jakością – zapewnienie wymaganego poziomu wiedzy i jakości u partnera zewnętrznego
- monitoring i raportowanie – główne obszary oceny stopnia realizacji celów, kluczowe wskaźniki, wymagany „system raportowania” (jako sposób działania, a nie system informatyczny)
- kilka ważnych słów o technologii
- zarządzanie kontraktem na usługi cc, modele rozliczeń
Szkolenie obejmuje część wykładową, w trakcie której prezentowane są praktyczne przykłady i najlepsze rynkowe praktyki zarządzania partnerem i projektem outsourcing cc. W trakcie szkolenia zrealizowana może być też część warsztatowa, w ramach której analizie poddane zostaną rzeczywiste elementy aktualnej współpracy naszego klienta z obecnymi dostawcami usług cc
Moduł dodatkowy „Jak wybrać dostawcę usług cc?” przeznaczony dla firm, które dopiero rozważają rozpoczęcie współpracy z dostawcą usług outsourcing cc. W ramach tego modułu przedstawione zostaną podstawowe elementy istotne z punktu widzenia procesu wyboru właściwego dostawcy usług cc.
Uczestnicy szkolenia otrzymają dodatkowo raport branży outsourcing cc. Zawiera on ciekawe informacje, także wskaźniki i KPI, w tym analizy regionalne. Taki raport daje dodatkową wiedzę pozwalającą zrozumieć branżę i dostawców, którzy w niej działają. Koszt tego raportu to 1500 zł, ale cena dla uczestników szkolenia wynosi 400 zł netto/ dla zainteresowanych.
< Wróć do Home