Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Doradztwo call center

< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center"

Prowadzimy audyty Call/ Contact Center, doradztwo dla Call/ Contact Center, Departamentów Obsługi Klienta i Sprzedaży. Doradzamy w obszarze definiowania procesów i procedur obsługowych, sprzedażowych, reklamacyjnych, retencyjnych. 

Znajomość światowych trendów oraz standardów pracy w wielokanałowej obsłudze Klienta pozwala nam na realizacje projektów doradztwa dla call center w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawniania działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.

W trakcie audytów diagnozujemy potrzeby działów Customer Service, rekomendujemy najbardziej optymalny model biznesowy, analizujemy założenia/ strategie biznesowe firmy w zakresie rozwoju organizacji, opracowujemy rekomendowane rozwiązania, procesy, procedury i  rozwiązań w zakresie budowy Centrum Interakcji z Klientami.

Na życzenie klienta rekomendujemy najbardziej efektywne i optymalne systemy wspomagające funkcjonalnie call/ contact center od strony telekomunikacyjnej i technologicznej, tworzymy raporty – rekomendacje oraz opracowujemy projekty wdrożenie przygotowanych rozwiązań.

Doradztwo call center: w projekcie wykorzystujemy autorską, sprawdzoną i skuteczną metodykę prowadzenia projektów doradczych czerpiącą z metodyk zarządzania projektami (PMI, IPMA) oraz standardu zarządzania jakością w strukturach contact center (europejska norma EN15838).W ramach projektu prowadzone są następujące działania: analiza dokumentów zastanych, wywiady fokusowe, wywiady indywidualne, obserwacje uczestniczące w środowisku pracy. Celem jest najbardziej optymalne doradztwo call center. 

„Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje.”
Henry Ford

Zapraszamy - wyślij zapytanie i dowiedz się więcej!

> Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center

> Szkolenia zamknięte

Zapraszamy także na inne szkolenia w zakresie:
obsługa klienta szkolenie    
szkolenia sprzedaż
telefoniczna obsługa klienta szkolenie
szkolenia negocjacje
obsługa trudnego klienta szkolenia
szkolenie z obsługi reklamacji   
emisja głosu szkolenie
szkolenie komunikacja

Doradztwo i optymalizacja call center: audyt call center, audyt organizacyjny, audyt personalny, szkolenia profesjonalne, modelowanie matematyczne, prognozowanie i grafikowanie, zarządzanie w call center.
 
< Wróć do Home