Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"

Profesjonalne Umiejętności Pozyskiwania Klientów - Profesional Prospecting Skills

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności budowania strategii eksplorowania rynku i pozyskiwania nowego portfela klientów oraz stosowania prospectingu w praktyce biznesowej. Pracownicy poznają benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe w obszarze prospectingu. Najważniejsze jednak, że zdobędą profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów i budowania portfela klientów, także generowania wysokiej jakości leadów sprzedażowych.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

  • Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowego portfela klientów
  • Otrzymasz wiedzę na temat oczekiwań rynkowych Klienta
  • Poznasz pułapki oraz techniki manipulacyjne stosowane przez sieci
  • Rozwiniesz umiejętności generowania leadów sprzedażowych

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Profesional Prospecting Skills
  • Realia rynkowe i segmentacja klientów
  • Działania prospctingowe
  • Metody analizy oferty produktowej na tle konkurencji
  • Benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe
  • Badania zadowolenia Klientów oraz wykorzystania aktywnie wyników
  • Budowanie zadowolenia Klientów
  • Działania cross-selling i up-selling

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone dla pracowników, specjalistów, managerów Działów Obsługi Klienta i Sprzedaży, odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskanie nowego biznesu oraz kampanie typu up-selling i cross-selling.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy

Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
< Wróć do Home