Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Polecane dla Managementu

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Szkolenia mają formułę seminaryjną, poznaj ciekawe osoby i ekspertów Twojej branży. Wymień opinie i spędź dzień w miłej, twórczej atmosferze. 


Kliknij w temat szkolenia by zapoznać się z programem i założeniami.

Polecane szkolenia:

Być przywódcą zespołów sprzedaży

Zarządzanie zmianą dla managerów

Profesjonalny coaching sprzedaży

Świadoma wizualizacja biznesowa

Strategia skutecznych prezentacji

Zarządzanie sprzedażą i raportowanie w call center

Zaawansowane negocjacje relacyjne

Przejdź do pozostałych szkoleń

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas
< Wróć do Home