Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Prowadzenie rozmów retencyjnych

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Prowadzenie rozmów retencyjnych. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych przez telefon.

CELE SZKOLENIA:
Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych (zmniejszenie liczby rozwiązanych umów, zmniejszenie składanych wniosków rezygnacyjnych). Przekazanie wiedzy na temat skutecznych narzędzi retencyjnych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej; nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w rozmowie retencyjnej. Wyjście do relacji typu Biznes Partner. Wprowadzenie uczestników szkolenia w techniki i taktyki wykorzystania narzędzi wywierania wpływu, negocjacji w zaawansowanych rozmowach retencyjnych.

W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNICY
  • Poznają mechanizm retencyjny, churn i skuteczne narzędzia retencyjne
  • Będą prowadzić rozmowę retencyjną w oparciu o nowe techniki sprzedaży i oczekiwania klientów
  • Poznają sposoby na skuteczne pozyskiwanie informacji od klientów – dotarcie do ukrytych powodów rezygnacji/ zastrzeżenia powierzchowne
  • Nabędą umiejętność skutecznego radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów, w tym przewidywania i uprzedzania (outframing, reframing)
  • Wykorzystają język korzyści w rozmowie retencyjnej z klientami
  • Nabędą umiejętność stosowania wybranych technik negocjacyjnych. 
RAMOWY ZAKRES SZKOLENIA
  1. Mechanizm retencyjny, churn i skuteczne narzędzia retencyjne
  2. Skuteczny model procesu retencyjnego – benchmark rynkowy
  3. Przeciwdziałanie migracji klientów - jak rozpoznawać sygnały odejścia ze strony klienta w trakcie prowadzonych rozmów telefonicznych
  4. Wykorzystanie technik i taktyk sprzedaży w rozmowie retencyjnej
  5. Etapy prowadzenie rozmowy retencyjnej
  6. Właściwa diagnostyka retencyjna
  7. Przedstawienie oferty retencyjnej
  8. Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta, negocjacje
  9. Eufemizmy i język perswazji w rozmowie retencyjnej
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Ekonomia behavioralna w sprzedaży 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Upsell, cross - selll i peocpecting
Techniki pokonywania obiekcji - outframing, reframing

< Wróć do Home